Mysemannen Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Takks! Litt spent på hvordan dip'en holder seg mot bremsestøv ol. Har forøvrig nå skrudd ned bilen betraktelig mye mer og den er nå fullstendig ubrukelig, har en centimeter med gjenger igjen såå, lavere?
tommyheimberg Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Lavere!!!, ubrukelig er det beste!! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Freakshow, Andy520iA og Mysemannen reagerte på dette 3
Mr Mykland Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Lavere!!!!!! Andy520iA, Freakshow og Mysemannen reagerte på dette 3
Mysemannen Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 Jøss da må jeg vel nesten bare kjøre den til bunn og punge ut for ny hjulstilling Fikk gjort noe i dag jeg har hatt lyst å prøve en stund. Hva mangler her? =P
tommyheimberg Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 Ja, kjør den i bånn!!!!))) ser ikke hva du har gjort jeg men? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Mysemannen Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 Ble kvitt nesten fire kilo iallefall, "dead-end" lyddemper ble fjernet. Absolutt definitivt ingen forskjell på lyd i det hele tatt. *Shrug*Jeg som håpte på litt hissig lyd.Har forresten fått snusen i US M3 kammer som det er mye mulig må trøs nedi strokeren, spennende spennende. Mr Mykland og Andy520iA reagerte på dette 2
Mattae Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 Fjerna nest siste lyddemper på min 328i og, så og si ikke lydforskjell litt mer, men ikke noe å snakke om. Men siste lyddemperen derimot, byttet til minste ifra biltema der. lyd ble det gitt Mysemannen reagerte på dette 1
Mysemannen Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Skrevet Juni 1, 2014 Flyttet catchtank til kaldere og luftigere lokasjon Byttet bakre ledd av mellomaskling, pakning type hemmapult US parklys ehrmagerdh! og selvsagt vask.Langhelgas fullførte gjøremål (= thbrekke reagerte på dette 1
Mr Mykland Skrevet Juni 23, 2014 Skrevet Juni 23, 2014 Den volvoen du har, hva måtte du gjøre med ledningsnettet på motoren for å få det til å passe?
Mysemannen Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Skrevet Juni 25, 2014 Volvoen er solgt men eldre BMWer har som regel isolert motorstyringsnett, så en henter bare tenningssignal ol. fra rattsøyle og finner en fin plass til å putte hjernene.Siden volvoen hadde forgassermotor, bestod motorstikket av 5-6 kabler og var veldig rett-fram å koble opp. BMWen! Har hatt ræva bremseklosser siden jeg monterte 540 bremsene, og har lenge tenkt å prøve EBCs greenstuff klosser.Ble nylig montert og er veldig spent på hvordan støvet blir på disse kontra Febi klossene som stod montert tidligere, "initial bite" var det ihverfall ingenting å si på, veldig bra feel.
Mysemannen Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Skrevet Juni 28, 2014 Tullete oppdatering egentlig, men har endelig løst et problem som har plaget meg i fire år med denne bilen:Det helsikes midtarmlenet klirrer og klikker ved den minste vibrasjon, enkelt ordnet med slike kjekke:Nesten OEM =PUtover det, nærmer det seg ferie, og for bilen og meg sin del; Tyskland tur med alt som følger med, les: Autobahn =o God helg =)
Mysemannen Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Skrevet Juni 29, 2014 Bilder av siste "stance" Nå går bilen just klar farts"klatter" ol. da jeg ikke føler for å ta omveier for å unngå dem =)Lurte kanskje på å få fatt på litt feitere spacere bak, nå 12mm. kanskje 25mm for å fylle ut hjulbuen helt, Sliter litt med å få perfekt geometri på bakstilling med denne høyden, vet ikke hvor mye det vil forverre seg med større spacer? Andy520iA og ervik reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå