ervik Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Denne var tøff! følger med her Mysemannen reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Skrevet Juli 4, 2014 Veldig Nice hva har du gjort med skiltet? Lakert eller plastidippa blå farga? Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Var veldig kult egentlig Sent from my iPhone using Tapatalk Mysemannen reagerte på dette 1
Mysemannen Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Skrevet Juli 5, 2014 Takker. Kjedelig update her, clutchhavari etter bare 3000km, gjetter utløserlager eller trykkplate, litt surt når langtur bare er en liten uke ifra *sytsytsyt*
Mysemannen Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Skrevet Juli 22, 2014 Takker. Kjedelig update her, clutchhavari etter bare 3000km, gjetter utløserlager eller trykkplate, litt surt når langtur bare er en liten uke ifra *sytsytsyt* Dette viste seg kun å være trykkplate ute av sentrering og var heldigvis en enkel oppgave å skuddsikre for turen! - Som forøvrig gikk knirkefritt. Har fått prøvd bilen i hastigheter jeg ikke trodde jeg kom til å tørre kjøre i, og innså vel kun at det var akkurat dette bilen var lagd for. Å finne toppfarten var aldri målet, men når nåla var mot slutten av skiva, var det fremdeles mye krefter igjen. Målet var forresten BMW Syndikat, verdens største bmw treff med over 10 000 besøkende. avholdt på en nedlagt militærflyplass smikk midt i midten av Tyskland. Så mye gromme biler samlet på ett sted kommer jeg neppe til å oppleve et annet sted. Har med meg en del flere bilder hjem som muligens blir lagt ut her. Umulig å prøve å fange opp størrelsen med håndholdt kamera Har alltid hatt lyst å kjøre på tyske Autobahn og etter å endelig ha fått gjort det, er det mye mulig det blir den verdige avslutning på mitt eierskap til E39en, har som mange av oss kanskje gjør, lekt med tanken om salg, og selv om den var den perfekte bil til denne turen, føler jeg for å prøve noe nytt. tommyheimberg reagerte på dette 1
Nautiluz Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Fant campen deres, men dere var aldri der når vi var innom.. Kjørte dere sammen hjem?
Mysemannen Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Skrevet Juli 22, 2014 Fant campen deres, men dere var aldri der når vi var innom.. Kjørte dere sammen hjem? Åja hyggelig! Ja vi skulle videre til Munchen og BMW welt på lørdagen, men E36en fikk problemer med datasprutet nedi veien fra flyplassen og vi endte opp med å kjøre nordover igjen etter en lang kveld med feilsøking, surt men sånn som kan skje. Traff dere flere nordmenn?
JulianS Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Hva slags oppsett er det i ecuen der? Er m50 innsugsporten like stor som i m52 toppen? Hvilke stempler og råder har du brukt og hva havnet du på i kompresjon? Har bygd meg en b28 med b25 stempler for høyere komp serru
Mysemannen Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Skrevet Juli 24, 2014 Stempler og råder er fra m54b30, 10.3CR. M50b25 innsuget matcher portene i m52 toppen ja.Tenning å fuelmap 98oktan tilpasset slagvolum og innsuget ifølge mr. fekzen. Prøvde med b28 stempler, men kompen ble for drøy
JulianS Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Hvor mye høyere er b28 stempla enn b30? Samme stempeltopp? Jeg fikk 0,9mm mer vendehøyde med b25 stempler og ca 11.5:1
Mysemannen Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Skrevet Juli 24, 2014 Mener å huske de var rundt 3,8-4mm høyere fra senter av pin.
Mysemannen Skrevet September 30, 2014 Forfatter Skrevet September 30, 2014 Nye AE med skikkelig futt i er montert og siste detailing er påbegynt før salg.Finn annonse kommer ASAP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå