morten325i Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 kan være intrisert vist du tar en av disse i innbytte... viewtopic.php?f=44&t=264958 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true
oddrey Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Er sugen på en bil jeg kan bruke på bane, kom gjerne med innbytte forslag hvis dere har noe gromt
oddrey Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Hva har skjedd med markedet? Jeg selger en bil billig og det er lav interesse. Folk betaler over 300k for en ombygd m3 coupe men her har man mulighet for å få seg en M3 til litt over 200k. merkelig Er ikke helt samme som coupe men går like bra og dette er en skikkelig "sleeper" er moro når man drar på forbi noen med denne, står bare å måper
e30 tic Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Vanskelig å selge bil om dagen.. Litt mer info skader aldri Årsmodell på bil og donormdeler feks. Utstyr Kilometer Hjul som evt følger med Du som har bygget bilen ?
pajoe Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Hvordan er touring karoseriet i forhold til en coupe, blir det like sterkt?Og hva ligger forsikringa på for en på 27år med litt i bonus, fleste stedene jeg har sjekket står ikke m3 på lista til forsikringselskapene... Enig at det er utrolig mye bil for pengene! Tar du innbytte forresten? Har forsterka fester til bakaksel og har aldri hørt at det har vært noen svakheter i forhold til coupen. Forsikringa er en klar fordel betaler bare litt over 5000 kr med full kasko;-) i IF Hva har du? Er den da forsikret som M3? Eller som originalbil? Det hadde vært mye lettere å selge hvis du forteller litt om ombyggingen. Årsmodell og kilometerstand på donorbilen er særdeles vesentlig. Hvis du i tillegg har et servicehefte på overnevnte er dette også et kjempepluss. Det er ingen hemmelighet at hardt brukte/dårlig vedlikeholdte M-motorer kan bli et pengesluk av dimensjoner.
oddrey Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Donor bil var sagt kom fra en 2002 modell, men jeg tyder at det er en 2001 modell, egentlig ganske ubetydelig det. Motor har gått det som er oppgitt. Selve karrosseriet vet jeg ikke hva har gått. Donorbil var en Engelsk M3. Hvis en motor har vært dårlig vedlikeholdt ville det kunne merkes når den har snurret såpass lenge som den har. Det er M3Yngve her på forumet som har bygd denne bilen på oppdrag fra kunde. Bilen har ikke blitt brukt på vinter de siste år, men jeg kjøpte bilen på vinteren så det satt på noen orginale 17" bmw felger med nye vinterdekk, de er ikke så tøffe men kan brukes. Ellers til denne prisen er det noe småfiks på karrosseri som står igjen, elelrs hadde den kostet mer
oddrey Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Bilen er forsikret som en 318 som er ombygd til M3.Det vil si at ved en eventuell skade så er det en ombygd M3 de må ta som utgangspunkt ikke orginal 318i og de ligger fra 250.000 og helt opp til 350.000 kr
oddrey Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Fanger som den på denne bilen medfølger(må lakkes) Min bil kan bli som denne med coilovers og nye felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå