philip_91 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Kjøpt meg en 520i 97 model. Haddde bilen en uke også klarte jeg å kresje på glatta med en annen bil som ikke følgte med Er en liten skade på den, så er bare å rette ut panseret og skjermen så hive på m5 ganger Planen er å sette på effekt anlegg med 4x90 mm Dynavin spiller angelyes M fanger Grøftlys Nye lykter bak. Også lyst å lakke den med matt bengelakk. Noen som har noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Grattis med ny bil Jeg ville ikke ha hatt matt bengelakk visst du først skal lakke bilen så ville jeg selv ha valgt imola rød da jeg synes det passer alle E39 Og med M fanger kan det bli rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 får jeg spør hvorfor ikke svart matt? Er kan er billig anternativ, men kan bli kult ! Noe alle slik jeg tenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Jo da, det kan bli rått det Men jeg synes at en E-39 burde ha en metallic lakk Men det er min mening Visst du skulle ha den slik så synes jeg du burde fjerne de 520i merkene da ser det mye bøsere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Kommer nok til å fjerne det og heller ha carbon emblem:) Så du hadde kjøpt et eksos anlegg, hvor kjøpte du ditt og får jeg spør hvor mye du ga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Kan bli bra med karbon emblem Blander du meg med noen andre? har ikke kjøpt meg eksos anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Ja Nvm, Var trond sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Tror han kjøpte den av en i england som sveiste de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Okei, får søke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Har du tenkt å lakke den selv eller skal du levere den inn til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Tenkte å lakke den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Spennende Du vet vell ikke om en som kjører en eldre 3serie, blå coupe? I Kr.sand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Nope, ikke om jeg kan komme på nå...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Noen som har noen tips å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå