Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja nei gull ekje pent på min, så senteret hadde blitt i en litt mere spentigere farge, blå eller rød.. :P

blir nok for dyrt, grunnen til at eg selger felga er fordi eg vil ha pengene og ikkje vil bruke disse på bruksbilen, men uten penger kan de like godt stå på hehe :) dyreste felger i innbytte blir 10k, og da vil eg ha 13k cash :)

Skrevet
dyreste felger i innbytte blir 10k, og da vil eg ha 13k cash :)

Såååå, med andre ord er prisen 23k ved reint salg? :)

Skrevet
23k ut helga, da eg reiser bort neste helg. Etter det tar eg av hjula på bilen og legger de inn og fastsetter prisen på 25k Uprutbar. :)

Ikke for å være kjip, men det er nå en gang slik at det er markedet som bestemmer pris. Man kan forlange alt man bare vil, men om det ikke finnes kjøper som er villig til å betale prisforlangende, så hjelper det lite. Jeg selger bolig om dagen så.....I know! :)

Men for all del, jeg håper du får solgt felgene til en pris du er fornøyd med. Skulle veldig gjerne hatt de på e39`n, men må dessverre prioritere andre ting. Som f.eks. e28`n.... ;)

Skrevet

For det første disse er verdt prisforlangende, som nå er 23000,-

Stemmer at det er kjøpersmarked, Men, om eg ikkje får 23000, henger eg de heller opp på gutterommet eller bruker de sjøl, har hverken pengeproblemer eller behov for å kvitte meg me de, skal kun ha de vekk grunna bmw-en blir brukt som bruksbil og disse er for fine til å brukes kvar dag synes eg.

Så er 23 000 som gjelder, ellers sitter de perfekt på E39'n nå, eventuelt lagret innendørs :)

Skrevet

Da er felgene midlertidig lagret i verkstedet for en rask liten oppfrisking av ringer. Ny eier gleder seg til å prøve dem på nå vet jeg :)

Stor takk til selger som brukte store deler av dagen til å kjøre i mot oss så langt for å få gjennomført denne handelen :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...