milhouse Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Måtte ha med buret til bikkja i banebilen i dag. Fikk det ikke inn noe annet sted en i baksete. Bikkja er hvertfall trygg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ha ha, tøft Skal du på Rudskogen i morra da = ? Skal bort en tur med div biler herfra. 1er`n er ikke helt ferdig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Ja skal nedover en tur! Prøve å bli kvitt litt rattrust! Gleder meg sykt til å se bilen din, 135 bygget om til 1m look med dct kasse er noe jeg kunne tenkt meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ja, kunne tenkt med V10 og slik kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Regner med bikkja skal være med rundt banen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Han digger å sitte i bilen. Hadde faktisk ikke vært noe problem å ha han med på banekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Ekke det litt flaut'a? Bikkja tåler banekjøring bedre enn eieren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Ekke det litt flaut'a? Bikkja tåler banekjøring bedre enn eieren! Har ikke tenkt på det før nå! Men jo det er flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå