Kristian. Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 hei! kjøper meg en 318i 1999 mod i morgen og lurer på og bestille jom senkesett, noen som har erfaring med dette ? er dette bolt on eller må jeg til og feste til spindler eller hva det heter ? takk for svar http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... =bmw%20e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasSylte Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 jeg har nettopp kjøpt det sjøl. monterte bake først, men framme må jeg få meg kortere stag, så de må vente:( hvor fikk du tak i kortere stag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Vær forsiktig med og kjøpe deler osv fra CarPartsPro, har hørt et par dårlige historier om han som driver det, og "firmaet" har visstnok gått under flere navn de siste åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Vi har samme kitet til 3490,- http://parts24.mystore3.no/products/bmw ... oiloverkit Har også bra priser på FK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Jeg hadde jom på e36 jeg hadde... jeg ble positivt overasket hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Vi selger mye JOM - det ser ut til å være mye for pengene, og det er ikke for stivt slik som mange rimelige coiloverkit har en tendens til å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 jeg har hatt JOM på e46 coupe 318- helt konge for prisen ! koster 1900 kr i tyskland. også hatt det på e60'en min og skal montere på e61'en nå ! kjørte den høyden uten problemer, stivt nok i massevis og lå bra på veien ! Du må enten ha nye topplager eller bruke de gamle på nytt, også må du ha kortere lenke armer, evt justerbare foran Ullsokk her inne skaffer noen konge justerbare jeg bruker på alle mine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvartBMW530d Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Jeg kjøpte jom coilovers på min e39 530d. Alle demperene var sykkelpumper etter en vinter. Og de laget en masse stygge klunkelyder. Anbefales ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 bare positive anbefalinger fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå