johnil Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Hei, Har en 99 mod 318i med ei airbag-lampe som lyser i dashbordet. Er det noen måter å få denne vekk uten å måtte fikse det på verksted ettersom dette vil koste noen kroner iflg. BMW avd. Hamar.
D.Toft Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 diagnose... tipper passasjersete sensor eller beltestrammer..
johnil Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 diagnose...tipper passasjersete sensor eller beltestrammer.. Det jeg og har lest meg frem til.. Selv har ikke jeg en sånn diagnose dings, men om noen i nærheten av Elverum skulle ha det, så gjerne ta kontakt!
Lars89 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Hvis det er sensormatta i setet som er gåen kan man kjøpe en motstand på EBay og plugge i. Må slette feilkoder etterpå for å bli kvitt lampa. http://www.ebay.com/itm/BMW-PASSENGER-S ... 24&vxp=mtr
eriksen76 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Jeg hadde problemer med sensormatten, lampen gikk bort vis jeg slo i setet xD Vis du skal kjøpe motstand, kjøp ikke fra kina, noen fra kina vil sette setet som om ingen sitter der! Jeg måtte ikke slette feilkoder.
johnil Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Da har jeg vært og slått i setene, vrikket på alt av ledninger og koblinger under setene ooog prøvd sikringa.. Intet funker.. Greie er at jeg må på eu ila 10 dager og da er det vel greit at den ikke lyser..? Og den delen som noen linka opp til er vel neppe fram på under 10 dager
johnil Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Airbag lampe har ikke noe med pkk å gjør. Så da vil de ikke påpeke den feilen?
Aroid Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Jepp. Kun motor lampe og Abs som kan skrives opp.
johnil Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Jepp. Kun motor lampe og Abs som kan skrives opp. Okey, det hadde vært flott! Var nedom Mekonomen i Elverum akkurat nå, da sa at det ville gi en anmerking på eu, men om det var en 1'er- eller 2'er feil visste de ikke helt..
engern Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Airbag lampe som lyser gir 1'er feil på eu kontroll. Var iallefall det jeg fikk når jeg tok eu kontroll på mekonomen Gjøvik
Aroid Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Airbag lampe som lyser gir 1'er feil på eu kontroll. Var iallefall det jeg fikk når jeg tok eu kontroll på mekonomen Gjøvik Skal ikke føres opp. Nye regelen er ikke kommet enda. Det er ikke noe paragraf på det enda som sei at airbag skal fungere. Så jeg lurer på hvordan linje mekonomen har ført det oppunder. Man har ikke lov å forandre på teksten som er på oppførte linjen. Kun tilføre ekstra info.
Lars89 Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Blir flau av å jobbe på mekonomen nå... Det skal IKKE gis mangel for airbaglampe på en PKK. Skulle likt å sett hvilket punkt de setter den under...
johnil Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Airbag lampe som lyser gir 1'er feil på eu kontroll. Var iallefall det jeg fikk når jeg tok eu kontroll på mekonomen Gjøvik Skal ikke føres opp. Nye regelen er ikke kommet enda. Det er ikke noe paragraf på det enda som sei at airbag skal fungere. Så jeg lurer på hvordan linje mekonomen har ført det oppunder. Man har ikke lov å forandre på teksten som er på oppførte linjen. Kun tilføre ekstra info. Har du ett regelverk jeg kan referere til om de skulle påpeke det når jeg skal inn på Eu neste uke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå