Gå til innhold

Senkesett e46 coupe - Hvilket ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Sitter å ser på senk, men er litt usikker på hva jeg burde gå for.

Ser parts har tuningart med kortere stag til 2890,- som er justerbart. Og så har de tilbud på Supersport 50/40.

Noen som vet om kvaliteten på tuningart er god ? Bilen blir ikke å brukes på vinteren så høyden sånn sett blir ikke noe problem.

(kjører forøvrig på clubsport 17" felger. Usikker på dekk dim akkurat nå. )

Noe mer enn stag jeg trenger om jeg skal ha på senk ? Tårnlagre eller lignende ?

:)

Skrevet

Tårnlagre og stag.

Med coilovers får du litt andre dimensjoner ved felgkanten, så noen innpress kan plutselig ikke passe lenger. Da må du Evt ha spacer foran.

Og ta vare på de gamle fjærbeinene! Hvis du skal bytte tilbake til standard senkesett eller originalt, er det greit å ha fjærskåler, div gummideler og skiver.

Angående kvalitet, så får du det du betaler for. Helt greit til prisen det selges for. Belg på stagene mine røk etter et år. Demperne bak røk etter 1,5 år. Lakken på fjærene rustet vekk etter 5-6 måneder. Sammen med 19"ere spiste oppsettet bærekuler. Byttet bærearmer årlig.

Supersport black evo har bedre komfort, etter min mening, til gode priser hos parts, og jeg kommer til å fortsette med supersport eller dyrere fra nå av. Du får som sagt det du betaler for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...