Bmw mann Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Gjengene har gått t helvete! Shit happend what to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Du kan gjenge det opp. Eller kjøpe ett nytt indre styreledd. staget der gjengene er gåen er utskiftbart, du skrur den av inni mansjetten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Ok, får se nærmere på det imorgen! Har fått tak i ny snekke men fint om jeg bare kan bytte staget.. Det er jo kuleledd der inni, trengs det spesial verktøy for slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Du kan skru av ''hylsen'' til kuleleddet. Det er 2 utskjæringer i hylsen som du kan sette en stor fastnøkkel på. Uten å si noe sikkert tror jeg 27mm eller 30mm passer, husker ikke helt i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Høres fint ut! Gleder meg til å begynne om en stund! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå