Tweety bimma Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 det skal jeg gjøre kompis skal også legge ut bilder av 2 din spiller opplegget siden jeg har fått en del forespørsler om det folkens (om noen har svarte sportskinn stoler til cab/coupe,midtkonsoll med armlene og dørtrekk med skinn til en billig penge så send en pm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Flink gutt og polerer;) Måtte du flytte på gullet mitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Jau må til Ja flytta på den, å flytte på den i morgen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Da har jeg hatt en shinings på 325`n Vet dere liker bilder så slenger ut noen, er bare mobil kamera så er ikke ypperste kvalitet men det var det som var tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Ikke akkurat no flotte vintersko men blir ikke så mye brukt i vinterhalvåret. Ren å pen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Takk for det Det er veldig synd fargen på den er så vanskelig å fange, ser bare "vinrød" ut .... Er ikke kjempe fan av karbon look på lister osv men laaaaaaaangt bedre enn treverk, som forøvrig hører hjemme i båt etter min mening så da blei det karbon look da MariusRoren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 fikk du satt i skinnsetene bak som du kjøpte av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Jupp de er i må bare ha tak skinnstoler framme å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 skal se om jeg får tatt et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Bytta ratt i dag, må virkelig si at dette gjorde seg noen som har sportskinn til e36 til salgs?send PM Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 har samme rattet bare uten airbag! utrolig behagelig! jeg selger forresten en e36 i deler nå, så om du trenger noe er det bare å hente, men da må du være rask! alt går vanvittig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 andre felger i sikte spennende men er en lang prosess så er nok ikke klart på en god stund. går ned på størrelse til 17" Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Da var den eu ok til 2016 med null feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå