Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke om koed selger kopi. Sett replica på ebay til en tusenlapp ca.

koed hadde bare orginal når jeg spurte de om den som de hadde var orginal eller ikke, hadde tenkt og bestille derfra selv.

men nå subber fangern nedi innkjørselen her uten leppe på, så var ingen vits fant jeg ut, men blir sikkert forandringer på det når jeg får nye forskjermer på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte det dit hen å kjøpe en kopi for 5 år siden til min tidligere 730i. Kosta meg 1000kr med frakt og moms. Var mere som et impulskjøp egentlig. Den ble bare liggende, til jeg fikk tak i e38'n jeg har idag. Da ble den tipassa, lakka og montert. Litt arbeid med tilpassinga var det, men ikke så ille. Kvaliteten på disse kopiene kan nok variere. Jeg vil påstå at jeg var heldig med min, andre har vel kansje en annen erfaring enn meg.

Hvis jeg skulle kjøpt ny alpina spoiler idag, så hadde jeg nok valgt en original en. Mest fordi det er en original del, og ikke no spesielt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også orginal til 728'n den gangen og til 740'n nå av 2 grunner. Orginaldel. Og passer rett på uten noe tilpassing.

Sånn jeg har sett din på bilder så ser den ikke så ille ut. Men den ene jeg har sett i virkeligheten er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har.. Nydelig farge. :D

Misunner deg varme i baksetene, mangler det på min.

Litt tidligere i tråden skrev du at det var noe som het AUX ventilation menyen til skjermen, fant du ut hva det er for noe? Har det samme i min. Er det en litt mer avansert restvarme, eller er det tillegsvarmer i disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Meget fornøyd med bilen selv. Jeg bruker ikke baksetet. Så varme der er ikke så viktig :P men alltid moro med litt ekstra ting i bilen. Jo mer utstyr jobedre. Sålenge det ikke ryker. Da er mye utstyr dyrt. Hehe.

AUX ventilation er ikke varme. Er tidsinnstilling på vifta bare. Så om bilen står i sola når du er på jobb. Og du setter den på til litt før du slutter. Så starter kupévifta og får ut den værste varmen i bilen. Blåser altså bare inn ny luft utefra så det blir ny kaldere luft i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant det.. morro med utstyr så lenge det virker som det skal.

Baksetet blir brukt endel her.. av "barna" eller meg om noen av dem kjører, så den funksjonen skulle jeg gjerne hatt. Skinn er himla kaldt på vinteren. :D

Ahh.. så det er sånn det virker altså, artig funksjon. Lærer stadig noe nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...