Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Spoileren ble bestillt søndag kveld (natten til mandag 08.07.13. Kl 01:21)

Koed måtte først bestille fra alpina. Så sende den til meg. Postkontoret mitt hadde den i dag (12.07.13 kl 14:19)

Ikke værst leveringstid det.

sro0u7blbedyimnge6ny.jpg

mgrynhaoowplyiftm2hx.jpg

6ncqtjjnd8ptzzkmggke.jpg

jxqgedoutb1ytsp4wzwc.jpg

m3qqsv8wi2pptjeoxbhx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste ikke jeg heller faktisk. Gjore ikke det på min forrige. Men det er nok for at den skal ha en jevn overgang i hjulbuen og ikke overlappe.

Skal prøve og lakke selv. Lakerte eksosdeksela selv. Prøver spoiler også. Blir det ikke bra. Så sendes den inn til uka. Har ett lakkverksted på jobb. Så prøver der først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Blir noe annet å lakke en hel spoiler da. Blir aldri samme finishen med spraylakk. Spesielt ikke på en sånn del med mange profiler, der det er vanskelig å få polert opp resultatet. Når en kjøper en spoiler til flere tusen kroner, så hadde jeg latt et lakkverksted ta jobben :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører ikke så mye forskjell på tomgang og ved rusing av motor, men litt er det jo. merker det mest når man gir på med litt motstand å hjula. men jeg er fornøyd. i morgen tror jeg nok eksosen kommer på plass også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hører det der. men er ikke så stor forskjel. mye større forskjell i lyden ved pådrag.

eksosen er ikke montert ennå. alt er gjort ferdig. eneste er og kappe av orginal eksos. henge opp modifisert eksos og tilpasse stussene til hullene i fangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...