Lillert Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Har akkurat skiftet kanaler på min 525ix, og lurer på om det kanskje var litt dumt av meg å kutte bort jekkfestene uten å lage nye... Lurer bare på hvordan det er når de skal ha den på bukk på f.eks. eu-kontroll? Er det mye som skal til for at kanalene skal gi etter hvis man løfter bilen på de uten jekkfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Har du fjerna forsterkningene? Kanalene gir veldig lett etter, da E34 er relativt tunge biler og blekket på kanalene er ganske tynt. Ser bare hvor vrengt alt er på min, og den har jekkefestene intakt. Problemet er tidligere eiere/verksteder som har satt jekken skeivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 bak kan du berge deg ved å be dem løfte etter traversbolten, men foran blir det brått verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Reis på eit verksted der dei har 4-søyler løftebukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Reis på eit verksted der dei har 4-søyler løftebukk. Blir fortsatt unødvendig mye kål nå når han skal bytte ting i forstillinga.. om det så er kuler, foringer eller hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Reis på eit verksted der dei har 4-søyler løftebukk. Blir fortsatt unødvendig mye kål nå når han skal bytte ting i forstillinga.. om det så er kuler, foringer eller hjul.. En ix er vel ikke så lav? Han kommer kanskje til for å jekke på vangene? Hørtes stress ut med E34 uten jekkeforsterkninger uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå