BMWBølla Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Fin bil, har bestilt meg en selv:)Tenker litt på performance eksos og sort grill i første omgang. Tørr jeg spør om pris på performance eksos? Mener å ha lest at den ligger på rundt 12.000,-..? Tror det er inkl. montering, men ta med en klype salt... Mitt Magnaflow anlegg (som sannsynligvis er litt røffere og dypere om du vil ha det) koster rundt 10.000,- ferdig montert såvidt jeg husker. Nyrene ligger på ca. en tusenlapp... Hvordan motor osv. har du bestilt..? Lag gjerne en egen tråd mens du venter! Bare å glede seg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Fin bil, har bestilt meg en selv:)Tenker litt på performance eksos og sort grill i første omgang. Tørr jeg spør om pris på performance eksos? Jeg mener å huske at performance eksos ligger på rundt 10k inklusive montering. Men de har leveringsproblemer for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Kjedelig da... Jeg venter på M performance frontleppa som jeg bestilte for litt over et par uker siden, skulle ta en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErB Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Fin bil, har bestilt meg en selv:)Tenker litt på performance eksos og sort grill i første omgang. Tørr jeg spør om pris på performance eksos? Mener å ha lest at den ligger på rundt 12.000,-..? Tror det er inkl. montering, men ta med en klype salt... Mitt Magnaflow anlegg (som sannsynligvis er litt røffere og dypere om du vil ha det) koster rundt 10.000,- ferdig montert såvidt jeg husker. Nyrene ligger på ca. en tusenlapp... Hvordan motor osv. har du bestilt..? Lag gjerne en egen tråd mens du venter! Bare å glede seg hvertfall Har bestilt F30 328 ix M-sport , sapphire sort. Får den i slutten av juli. Har ikke hørt magnaflow, men har ikke mål om å utløse bil alarmer i nabolaget når jeg passerer. Er ikke imponert over lyden på standard anlegg så føler det må gjøres en mindre oppgradering. Hvor kjøpte du magnaflow anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Nice, høres bra ut! Har ikke satt av noen alarmer i nabolaget såvidt jeg vet enda, men like før, haha Neida, er ikke så "galt", men brummer godt både på tomgang og ved gasspådrag, kun deilig lyd - ikke irriterende, selv ikke for kona som ikke kunne brydd seg mindre om hvordan eksosanlegg bilen har... Magnaflow er velkjent, men kanskje mer i amcar miljø, google det. Bilens eksosanlegg i Ski og Oslo har avtale med de så de kan både bestille for deg og montere. Flinke folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Bilen vurderes solgt - priside rundt 600K - nypris inkl BBS'ene ca 750K Bilen har gått 5500km Ved interesse: ranger@online.no eller 92607214 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hva skal du kjøpe neste gang? Kan ikke ha hva som helstetter en slik grombil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Hvorfor selge den så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Hva skal du kjøpe neste gang? Kan ikke ha hva som helstetter en slik grombil Ingenting i år i tilfelle, men om jeg skulle kjøpt noe har jeg lyst på Z4 eller gå tilbake til E92 med rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Hvorfor selge den så tidlig? Interessen er ikke så stor lenger, og jeg har en annen bil jeg bruker mer enn denne. Har også funnet ut at jeg har brukt baksetet 1 gang så langt, så har ikke noe behov for plassen. Skulle jeg hatt noe annet ville det nok blitt Z4 for å prøve noe jeg aldri har hatt før. Får se hva det blir til, stresser ikke veldig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå