Gå til innhold

Min Lemans Blå E91 320d Div oppgraderinger

Share

Anbefalte innlegg

Daaa kom endelig felgene! :) Bestilte disse på lørdagen, å så kom de idag! :) Meget fornøyd med det!

Endte da opp med disse GS d44 felgene! :)

Fikk de bare levert rett til jobb, slik at det bare var å klaske de på når jeg var ferdig på jobb!:D

Fikk også montert studs da, noe som gikk enda lettere enn jeg forventet:)

Bilder: Ja, vet at bilen er skitten, og at jeg sååårt trenger senk! :)

xr1r1kzleeius9oia39t.jpg

Studs montert

2n8w2xi1kojue5dklsg2.jpg

ro0fcipv0la5rs0vcekm.jpg

Ene bakfelgen

qowdu8c1iiherztlgg1t.jpg

Høy som bare det!

cj3sgape2kpgclq5qmzn.jpgjr849ha0l50oh7culrua.jpg

afymyvefezhs099klmn7.jpg

iyd4j12sof96wz4ck0pl.jpg

Flere bilder kommer når jeg har knødd meg til å vaske bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vaska biln kjapt idag, så måtte knipse noen bilder! Ser at veistøvet henger veldig på, så skal få polert bilen så snart jeg har tid, og været er sånn noenlunde :)

Noen bilder av vogna:

sv7lna93qpa2m6geah62.jpg

s89khkltobc7m7db65c4.jpg

wsns6rflx3hn3diln7ts.jpg

gze65d0raaya12xv9rl1.jpg

7ejvrh7yykqspv4j0hbe.jpg

o098x5fk0je43lrmrtbz.jpg

m135xrlvj9jl7jmxwqwb.jpg

Nå venter jeg bare på skattepengene sånn at jeg kan få kjøpt coilovers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Får oppdatere litt her da :)

Fikk muttrene til studsa i posten her om dagen, så dro rett bort på jobb for å montere de:D

Endte opp med lilla muttre:)

Tok også en liten motorvask, da det ikke så ut i motorrommet! :) Ble bare en helt enkel med å få vekk støv og den verste dritten. Skal ta en runde med plastfornyer når jeg knør meg tilbake fra ferie :)

Ble bare noen kjappe crappy bilder med tlf kamera

Noen bilder:

g9ooytqninjfnc7ajwk7.jpg

w5jbp9ptygkfyamaih6l.jpg

Motorrom:

283glvfo9y80wdjnptgp.jpg

Fant også ut at jeg hadde en slik en "delbar" bakluke heller hva det enn kalles! Har ikke tenkt noe over at det var på denne bilen:p Men plutselig så etter 3 mnd i mitt eie, så fant jeg ut at jeg hadde det! Ble litt lettere irritert på meg selv over dette :P

5kwraw9wyemtv5capous.jpg

Peace out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Lenge siden det var noen oppdatering her!

Kom tilbake fra ferien og møtte en bil som hadde fått steinsprang i frontruta, og rett bak tanklokket, enda bilen har stått i ro i 2 uker! Neste gang så skal jeg dekke til bilen, utrolig kjipt når slikt skjer! Har ikke orket å tatt bilde av disse skadene engang.

Kom over noen bilder av noen av mine forrige biler.

Første e28n: Denne ble solgt i fjor høst, angrer litt på det, men den ble bare stående utn garasjeplass.

1fdjqlji8gaqkx7nlcuk.jpg

n7ihlho992en5pfzsxax.jpg

E28 nr 2: Dette var da en 518i som jeg hadde som "førstebil" eller, første registrerte bil om man kan kalle den for det:p Den hadde ett hardt liv i mine hender desverre, mange hopp og mye nødreperasjona. Kappa fjære i front. Det endte opp med at motoren skjærte seg og jeg ga opp og solgte den som delebil.

yc3o6sgehi5lhjz878dj.jpg

h5673ypmu3o9gq1kyphx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Liten update: Lite som er gjort med bilen i det siste, da jeg har hatt mye og gjøre på jobb, og ikke hatt tid til noe særlig annet:p

Kom dog over en enkel å genial post på e90post der det var en som hadde laget ett "feste" for å ha ipad i bilen. Å dette fant jeg ut at jeg skulle ta å gjøre:) Så hev meg rundt etter jobb og lagde til:) Var veldig simpelt å gjøre, så tok ikke lange tia!

Bilder:

Ps; dårlig kvalitet!

0x2kltsitdc6m5hzzdle.jpg

dzqilwkr1quewi27zllf.jpg

xjdffbpmobvzluyiw5c5.jpg

Blir å plastidippe den sort etterhvert :)

Det ser ut som om at den henger skjevt, men det gjør den ikke:) Trengte bare smått med justering

Just for fun: https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 623&type=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk e neste på lista, i tillegg te spacera:) Men æ sett å telle på knappan å vurdere sterkt å kjøpe luftunderstell istedet for coilovers:p

Over te å koble annlegg i den med orginalspillern så tok æ signal ifra subban under setet ved å koble til en slik : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=78&id=

Å førte signalet inn på en forsterker slik at æ kunne koble sub i bagasjen :)

Va ganske simpelt å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E det ikje bra pris på luft? pluss får det jo ikje godkjent, kjipt å bli stoppa å måtte demontere førr å vise biln:p

Tjaa, e jo ikkje d billigste greiern å hive sæ ut på... ligg vel på rundt 20k+ fra usa.

d e jo d som e minus me det da:p men d e nu enda bære inne te vurdering^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...