AndreasEk Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Daaa kom endelig felgene! Bestilte disse på lørdagen, å så kom de idag! Meget fornøyd med det! Endte da opp med disse GS d44 felgene! Fikk de bare levert rett til jobb, slik at det bare var å klaske de på når jeg var ferdig på jobb! Fikk også montert studs da, noe som gikk enda lettere enn jeg forventet:) Bilder: Ja, vet at bilen er skitten, og at jeg sååårt trenger senk! Studs montert Ene bakfelgen Høy som bare det! Flere bilder kommer når jeg har knødd meg til å vaske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Dette blir bra med ren bil og litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Dette blir bra med ren bil og litt senk Ja, tror også det Må bare se hva man ender opp med av senkesett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Jaja. Kanskje lange blå muttere til studsa også hadde sett bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Jaja. Kanskje lange blå muttere til studsa også hadde sett bra ut Tja, tenker at jeg skal finne noe kledelig type mutter og hive på, me en eller annen sær fargekombo kanskje Se hva man finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Vaska biln kjapt idag, så måtte knipse noen bilder! Ser at veistøvet henger veldig på, så skal få polert bilen så snart jeg har tid, og været er sånn noenlunde Noen bilder av vogna: Nå venter jeg bare på skattepengene sånn at jeg kan få kjøpt coilovers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Får oppdatere litt her da Fikk muttrene til studsa i posten her om dagen, så dro rett bort på jobb for å montere de:D Endte opp med lilla muttre:) Tok også en liten motorvask, da det ikke så ut i motorrommet! Ble bare en helt enkel med å få vekk støv og den verste dritten. Skal ta en runde med plastfornyer når jeg knør meg tilbake fra ferie Ble bare noen kjappe crappy bilder med tlf kamera Noen bilder: Motorrom: Fant også ut at jeg hadde en slik en "delbar" bakluke heller hva det enn kalles! Har ikke tenkt noe over at det var på denne bilen:p Men plutselig så etter 3 mnd i mitt eie, så fant jeg ut at jeg hadde det! Ble litt lettere irritert på meg selv over dette Peace out! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Lenge siden det var noen oppdatering her! Kom tilbake fra ferien og møtte en bil som hadde fått steinsprang i frontruta, og rett bak tanklokket, enda bilen har stått i ro i 2 uker! Neste gang så skal jeg dekke til bilen, utrolig kjipt når slikt skjer! Har ikke orket å tatt bilde av disse skadene engang. Kom over noen bilder av noen av mine forrige biler. Første e28n: Denne ble solgt i fjor høst, angrer litt på det, men den ble bare stående utn garasjeplass. E28 nr 2: Dette var da en 518i som jeg hadde som "førstebil" eller, første registrerte bil om man kan kalle den for det:p Den hadde ett hardt liv i mine hender desverre, mange hopp og mye nødreperasjona. Kappa fjære i front. Det endte opp med at motoren skjærte seg og jeg ga opp og solgte den som delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Fant ut at jeg skulle ut og ta noen bilder av sklia for noen dager siden, så ble ett par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Liten update: Lite som er gjort med bilen i det siste, da jeg har hatt mye og gjøre på jobb, og ikke hatt tid til noe særlig annet:p Kom dog over en enkel å genial post på e90post der det var en som hadde laget ett "feste" for å ha ipad i bilen. Å dette fant jeg ut at jeg skulle ta å gjøre:) Så hev meg rundt etter jobb og lagde til:) Var veldig simpelt å gjøre, så tok ikke lange tia! Bilder: Ps; dårlig kvalitet! Blir å plastidippe den sort etterhvert Det ser ut som om at den henger skjevt, men det gjør den ikke:) Trengte bare smått med justering Just for fun: https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 623&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja bære å ordne sæ senk nu så blir det bra! E så misunnelig på det interiøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinungMoen Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Gjekk det an å koble anlegg på orginalspillaren ? trudde ikkje det var Phono utgangar på orginalspillaren? Har BMW professional spellar i min e90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Senk e neste på lista, i tillegg te spacera:) Men æ sett å telle på knappan å vurdere sterkt å kjøpe luftunderstell istedet for coilovers:p Over te å koble annlegg i den med orginalspillern så tok æ signal ifra subban under setet ved å koble til en slik : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=78&id= Å førte signalet inn på en forsterker slik at æ kunne koble sub i bagasjen Va ganske simpelt å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 E det ikje bra pris på luft? pluss får det jo ikje godkjent, kjipt å bli stoppa å måtte demontere førr å vise biln:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 E det ikje bra pris på luft? pluss får det jo ikje godkjent, kjipt å bli stoppa å måtte demontere førr å vise biln:p Tjaa, e jo ikkje d billigste greiern å hive sæ ut på... ligg vel på rundt 20k+ fra usa. d e jo d som e minus me det da:p men d e nu enda bære inne te vurdering^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå