bmwccntelemark Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hei alle entusiaster. BMW Car Club Norway Telemark, inviterer til vårtreff lørdag 11. Mai. I år vil treffet være ved Bilsalongen i Skien, Østre Buktenveg 8, 3736 Skien. Treffet starter kl 12.00 og varer til kl 16.00. Bilsalongen har vanlig åpningstid under treffet (11.00 – 15.00), mellom 15.00 og 16.00 står selgerene til vår disposisjon og vil kunne fortelle litt om de nye modellene fra BMW. Det vil også være mulighet for prøvekjøring av en ny BMW som er bestillt inn. Det vil bli premieutdeling i flg klasser; Peoples Choice Beste classic Beste moderne Det vil også bli utlodding av diverse “freebees” fra våre samarbeidspartnere. Kiosk med varme pølser, muffins, brus og kaffe. Velkommen skal du/dere være, vi sees. Med vennlig hilsen BMWCCN Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ny kaffetrakter er kjøpt inn, så nå blir det kvalitetskaffe på treffene fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Kun litt under en uke igjen til det braker løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 hmm, detta må jeg få med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Ettersom dette er i Skien kommer det vell mye gromt håper jeg Blir nok å ta turen nedover! Håper på bedre vær enn på Valle hovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 De berømte muffinsene fra Aunt Mabel/Millba er nå hentet.. Med Telemarks beste kaffe og muffins må det jo bli ett knall treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hvis det ikke kommer den solen som er bestillt, så frykt ikke... Treffet er jo på Bilsalongen, masse flott å se på innenfor dørene der. Kanskje noen finner seg ny BMW også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Ikke mange timene igjen nå. Tre forskjellige værvarseler er sjekket, ingen melder det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Mulig jeg tar turen imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Kjedelig å være på jobb på Ford rett over gata, når jeg ser det ruller inn en Rød E30 M3 med en Z8 foran seg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Kjedelig å være på jobb på Ford rett over gata, når jeg ser det ruller inn en Rød E30 M3 med en Z8 foran seg <3 Du er ikke alene om å være på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Inen bilder eller no Var det ingen her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Joda, det ble treff. Dessverre ble det overskyet og regn, men det kom da noen biler. http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 839&type=1 http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 064&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå