KnutNilsen Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Hei der, jeg lurere på om noen har noen tips eller triks for og få listan rund siderutene bak i en cupe på plass. Har hatt ute ruta får å sveise noe rust og nå sliter e med å få tilbake lista som er montert utenpå bilen. Noen som kan hjelpe meg ?? Takk på forhånd
magne_ Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Når jeg gjorde dette på min bil, så hadde jeg ruta og pakningen av fra bilen. Da var det ganske greit å få tredd pakningen på listverket, mens vinduet sto i pakningen. Tviler egentlig på at du klarer å få på lista uten å ta ut ruta. Men det er veldig greit å få satt inn ruta igjen etterpå
KnutNilsen Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Har fått i ruta å det, men mener pyntelista som skal skjule gummi lista
magne_ Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Har fått i ruta å det, men mener pyntelista som skal skjule gummi lista Ja, jeg forstod det.. Men jeg mener på at det ikke er mulig å få listverket på, når ruta står i bil. Så jeg er 99% sikker på at du må ta ut ruta igjen. Jeg tredde på min list når ruta var ute, da var det ingen problem. Heller ingen problem å sette inn ruta med listverket montert!
KnutNilsen Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Har fått i ruta å det, men mener pyntelista som skal skjule gummi lista Ja, jeg forstod det.. Men jeg mener på at det ikke er mulig å få listverket på, når ruta står i bil. Så jeg er 99% sikker på at du må ta ut ruta igjen. Jeg tredde på min list når ruta var ute, da var det ingen problem. Heller ingen problem å sette inn ruta med listverket montert! Okei skjønner takk får tipset
e30 tic Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 alt dette må monteres komplett før mans etter i ruta
E30-328 Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Det går og legge lista i etter ruta er montert!!! (det er vel det som er meningen)
Rogeren Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Mye enklere å legge listen i pakningen, før det monteres på bilen... sent by me, with Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå