Bårzan Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 No e eg klar, eg vil kjøp fangern, kan du send bilde på telefon og send i oppkrav Det gårr fint. Kunne tenkt meg forskudd på frakt, men om du garanterer du henter den får det vel bra. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Send til Bård Langseth Bustien 5 8614 Mo i Rana Men send bilder på mms: 45519641 Eller mail: Bar.Lan@hotmail.com
Bårzan Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 No e eg klar, eg vil kjøp fangern, kan du send bilde på telefon og send i oppkrav Det gårr fint. Kunne tenkt meg forskudd på frakt, men om du garanterer du henter den får det vel bra. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Send til Bård Langseth Bustien 5 8614 Mo i Rana Men send bilder på mms: 45519641 Eller mail: Bar.Lan@hotmail.com såg bilda av fangeren. eg ska ikke ha den, da d ikke er den typen eg vil ha... Beklager bryderiet...
RS-Heggem Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Da tror jeg kanskje du skal endre overskriften på tråden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå