///FredriK.S Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hei. Vurderer nå å selge et sett med originale Breyton Flame felger, disse er produsert av BBS De er 8.5 og 9.5x18 mener jeg det er. Et 42 forran og bak. Dekkene er greie, men er slitt på yttersiden på beggee bakdekkene. Felgne er ikke strøkne, er noen kantkjøringsmerker på 3 av felgene, 1 er veldig bra. De er lakkert med plastidip, svart matt. Ikke topp finish, men helt Ok. Har ikke så mange bilder av de, men har noen på bil. PS veldig møkkete felger! Ønsker bud, da jeg ikke vet helt hva dem er verdt. Må ikke selges! Kan byttes i BBS RC, RS kopier ol bakhjul, ser det er slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36stanced Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Vet ikke hva jeg kan forlange jeg. Men dem blir ikke solgt for under 3000kr! Er fremdeles fine og bra felger med dekk som holder ut sesongen Så det er bare til å gi bud Kan også levere dem i Tønsberg til søndagen, på cars'n coffee meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin123 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 kan gi 3000 å hente de i helga da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå