midlertidig Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Da har det seg sånn at jeg nesten må feire med å nettopp ha passert 100 innlegg!Å med det så legger jeg ut et par bilder og hva som skal gjørest med godbilen!Jeg kjøpte E39'en i fjord høst hos en eldre mann i 50 årene. Han hadde hatt den i 9 år og brukt den att og fram til jobb. 2l'eren syntes han ble litt mye forbruk, så han bestemmte seg for å kvitte seg med beistet for den lille summen av 28 000kr!I og med at han bodde 15 min fra meg så var tok det ikke mer enn et par dager før banken og forrige eier gjorde deal'en Bilen var da gått 293,000km og nå er den nettopp kommet seg over 307,000km.Når jeg kjøpte den var det en skade på høyre side av skjørtet, en liten overflateflekk på bakluken (typisk ja!)Utenom dette fungerte alt fint, ingen ulyder, nok med olje, kjølevæske osv. Enkelt sagt: Strøken! Hva som har blitt og skal bli skifet: (utenom slitedeler da såklart) - Bytte ut orginal spiller [✔] - LIB annlegg, 2x12" med LIB forsterker og ny kasse [✔]- Hella Angeleyes [✔]- Baklykter [✔]- Sideblinklys [✔]- M-tech foran og bak [✔]- Xenon-kit [✔]- M-tech lister - M-tech innstegslister [✔]- Coilovers [✔]- Nyrer, Shadowline [✔]- Spoiler [X]- Quad-eksos [X]- Sportsseter [X]- Pedalcover [X]- M/// girspaknobb [X]- Sportsratt [X]- Nye felger [✔] - Plastidip [X] - Ny motor [X] Dette ble tatt et par dager kjøpLekkasje etter 3-4 måneder med DEPO baklykter
midlertidig Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Legger til et bilde her nedenfor av noe ca hvordan jeg vil den skal se ut som Kanskje ikke mattsvart da! Vurderer blå eller svart. Kvailteten er litt dårlig i og med at jeg prnt-screenet fra en youtube video Vid:
philip_91 Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Morro prosjekt, har just kjøpt en 520 selv Følger med !
midlertidig Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Gratulerer da! Ser du har et prosjekt på gang du og Får ta en nærmere titt når jeg er ferdig på jobb!
midlertidig Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Jepp! M fangerene bak og framme vil mest sannsynlig bli lakkert å montert på i neste uke, får ta et før og etter bilde
midlertidig Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Har nå fått hevet på senk foran og funnet et par slitedeler som må skiftes! ABS-sensor, bremser bak og foran skal jeg oppgradere i samme sleng Foringer og litt forskjellig må også byttes. Utenom det har jeg skiftet spiller og fått hevet på coilovers foran! Tar bak når jeg får litt bedre tid Har et par før og etter bilder! Glemmte å stille inn coiloverene, så bilen ble meeeeget lav foran Kanskje påtide å reparere bil-iPhonen også
Mysemannen Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Fått montert ramma til spilleren nå? Hos meg satt den lenger inne i dashen, øverste del spretter innfor vinyldelen av dashbordet, øverst under luftkanalene. Ser bra ut ellers!
midlertidig Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Fått montert ramma til spilleren nå? Hos meg satt den lenger inne i dashen, øverste del spretter innfor vinyldelen av dashbordet, øverst under luftkanalene. Ser bra ut ellers! Fikk i ramma ja, og fant forresten gps-brikka! Var brikkception som lurte meg trill rundt micro-brikka låg inni den store brikka, aldri sitt noe sånn før.. Ja den har en 1,5mm den skal inn ca, eller kanskje mer, men siden jeg satte ramma sammen etter at jeg hadde montert de 2 side-delene inni, så ble det litt skevt å sånnt
midlertidig Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Har værrt litt liten aktivitet her for tiden, men nå legger jeg opp et par bilder og oppdateringer! Bilen har blitt senket bak og foran, med coilovers. Felgpakke 19" 235/265 er bestillt fra GS. Angel-eyes og xenonkit er montert! Blå ringer ble det også (var det eneste jeg hadde), i og med at HELLA lyktene jeg fikk fra GS hadde en skade på pæreholderen til parklysene :/ Skal også få skiftet bremser bak og foran så snart jeg får en ny calliper/callipere Da blir det bytte av skiver, klosser og bånd Bilde av senk bak Angeleyes ringene (noen syns det er Harry, jeg synes bare det er kult når en skiller seg ut og ikke har det samme som alle andre) LED i skiltlys, og 2 utrolig kraftige LED-ryggelys!
midlertidig Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Snakker kanskje bare til meg selv her men slenger ut et par bilder til av motorrom, og rust som er for øyeblikket. Dette er den kraftigeste "flekken" Usedvanlig liten rustflekk på bakluke, som er vanlig på E39
Thundercoil Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Tøft prosjekt Kommenterer, slik at jeg kan følge med videre.
midlertidig Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Tøft prosjekt Kommenterer, slik at jeg kan følge med videre. Takker! Var innom på verksted idag for foringbytte og 4-hjulskontroll og litt diverse, blir litt penger som går ut der Så blir kanskje litt stille i en liten stund framover
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Denne er jo også tøff. Kanskje litt inspirasjon http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -540i.html
midlertidig Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Wow, se der ja! Nærmest perfekt jo Kunne kanskje spart seg for e60 luftinntakene på framskjermene, men utenom det så var den nydelig. Får se om pengene rår til en så dyr lakkjobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå