Bushnell Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Bmw 325 cab med 328 motor selges, bilen er ikke eugodkjent og bilde av mangellappen ligger under bagasjeluken på bilen vil heller ikke åpnes, hvor batteriet er som også er dødt. selges som rep objekt motoren som sitter i har gått ca 175 000, har 325 innsug, ledningsnett osv. felgene på bilen ble kjøpt nye hos gs og er brukt en sommer. bilen har: m-tech front m tech skjørt m3 interiør og ratt m3 speil facelift bagasjeluke høydejusterbare dempere + mer jeg sikkert ikke husker i farta pris ca 40 000 eller innbytte i supermotard med skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hva er manglene på mangellappen ooog er det noe mer feil med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 hadde vist ikke fått med lappen første gangen, men er lagt til nå i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 gausdal, ca 45 min fra lillehammer type nordover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 bud kan også vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greven666 Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Har en 2003 mod husaberg 650 Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greven666 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Ikke int og bytte ? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubkvi Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 er ikke solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Tar du innbytte/ bil som mellomlegg? Se salgstråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Lett få opp bagasjeluka da, innenfra Så har sikkert stanga detti av. Ikke noe nytt på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 ja det er sikkert ikke noe problem å ordne, har bare satt bort bilen i et lager og ikke sett på den, litt optatt med hus og tida strekker ikke til, derfor selger jeg den som den er. Pedro hvis det er e34'en du sikter til har jeg alt en e34, så trenger i grunnen ikke en til.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hva ligger det i FARLIG RUST I GULVSEKSJONEN BAK? Problemet med to E34er er to årsavgifter. Ellers så er det ikke noe problem i seg selv å ha to >E34er. Skal man ha to biler, kan disse like godt være E34 som alt annet. Da vet man at man har to av hvert problem og det kan jo være greit det Hadde vi vært SMART hadde vi jo ikke sittet her på bimmers, men på Toyotaforumet og skrytt av hver vår Auris. NOT for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 jeg kan ta å heise opp bilen og ta bilde av det, så kan dere bedømme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå