Toivo Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Dama klager på flat og elendig lyd i stasjonsvogna noe som er forståelig, så har funnet en gammel sub og forsterker, men etter litt frem og tilbake så vil hun beholde den originale spilleren så har kjøpt inn alt jeg tror jeg trenger, inkludert en "high to low impedance converter". Så det jeg lurer på eg hvor er det enklest og koble denne til på kablene til bakhøyttalerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Vil tro at kan du komme til kablene under baksetet, inntil bakdøra på ene siden der hjulbrønnen starter, så vil det være det beste. Da får du jo kort og enkel vei å legge kablene frem til forsterkeren, og det vil bli godt skjult så du slipper å ha extra ledninger hengende rundt om. Eventuelt kan det være nok å fjerne seteryggen for å komme til kablene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Jeg trakk kabler til min blaupunkt forsterker ned på førersiden og så under ratt og fothvileren og bakover langs dørene og så rett bakover. Siden mitt anlegg ikke hadde hverken navigasjon eller noe annet snacks, ble det rikelig med plass der hvor dette egentlig er montert. Så var det bare strøm fra batteriet og så jording en 20 cm fra forsterkeren etter å ha pussa litt maling hvor ene verktøyet til å jekke bilen ble montert. har du en veldig stor forsterker er det sikkert lettere å bare ta ut reservehjulet og montere den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå