Raymond86 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Skrevet Mai 29, 2013 Har pipt ledningene med multimeter til sensorer og høytaler.. Høytaleren lager jo lyd når eg har "resetta" systemet...Funker fremdeles ikkje:(
E46M3Rune Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 Hei Jeg har motsatt av ditt problem, pdc funker etter at jeg gjør en pdc speaker test med diagnose. Til jeg slår av tenningen, da fungerer det ikke igjen. Diagnosen viser at alle sencorer fungerer og pcd controll unit er testet i en annen bil så den er ok. Du kan sjekke denne siden og bare søke etter pdc, der finner du hele lednings nettet. god luck. mvh Rune http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm Det er akkurat dette eg tror er problemet mitt også ettersom det virker etter en reset. Har pipa alle ledninger ifra sensorer til modulen og der er det kontakt. Bytta eit stikk også som såg dårlig ut men nå er det kontakt. Eg hører summing ifra alle sensorer når den står i revers med tenninga på men piper ikkje i bilen. Vet du hvilke farger som går kor på dei to stikkene på modulen? Viss eg hadde funet ut kor ledningene sku gå så kan eg fortsette å pipe ledninger og leite etter brudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå