chrbra Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Gromvogn Synes du det er stor oppgradering med tanke på comfort i forhold til Wrx? Synes de ser så billige ut innvendig Takk! Ja, er nok en vesentlig forskjell på comforten i denne i forhold til wrxen! Gode stoler i wrx, men kan ikke sammenlignes med comforten i BMW;-) Hvordan er draget i forhold til Wrx'en? Nå var ikke wrxen helt original da jeg hadde den, så den var jo et helt annet drag i.. Litt vanskelig å sammenligne turbomotor med sugemotor.. Bmwen har jo noe bedre bunndrag hvertfall! For å si det sånn hadde nok wrxen tatt bmwen i et drag, men det ville vært jevnt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Gratulere me nydelig bil! dein motorn å det interiøre!! Har det merke av coiloversan på e36`n. Fornøyd sålangt, men e sommerbil å bare kjørt 2-3000km så vanskelig å si kor bra dem e i lengden. gikk nu igjennom på 4-hjulskontrolln å det har jo litt å si. ikke alle sett som gjør det selv om det e TUV med da. Finns jo selvfølgelig dyrare og bedre sett men det vet du jo alt! Blir spennende å se utviklingen videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ville nok kosta på noe litt dyrere på en slik bil.. supersport black evolution for eksempel.. Koster ikke allverdens, men det er god kvalitet på ihvertfall en slik bil fortjener noe som det er litt kvalitet over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ville nok kosta på noe litt dyrere på en slik bil.. supersport black evolution for eksempel.. Koster ikke allverdens, men det er god kvalitet på ihvertfall en slik bil fortjener noe som det er litt kvalitet over Helt enig! en slik bil sponse man på me litt dyrere coilovers. Det vare jo noen år å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbra Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Ville nok kosta på noe litt dyrere på en slik bil.. supersport black evolution for eksempel.. Koster ikke allverdens, men det er god kvalitet på ihvertfall en slik bil fortjener noe som det er litt kvalitet over Ja, var det jeg også tenkte på.. Hvor kan jeg få kjøpt disse coiloverne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrbra Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Gratulere me nydelig bil! dein motorn å det interiøre!! Har det merke av coiloversan på e36`n. Fornøyd sålangt, men e sommerbil å bare kjørt 2-3000km så vanskelig å si kor bra dem e i lengden. gikk nu igjennom på 4-hjulskontrolln å det har jo litt å si. ikke alle sett som gjør det selv om det e TUV med da. Finns jo selvfølgelig dyrare og bedre sett men det vet du jo alt! Blir spennende å se utviklingen videre Tusen takk! Er nok litt usikker på hva jeg skal velge.. Spørs om ikke jeg heller skal koste på den ett litt dyrere/bedre sett som jeg vet holder sommer som vinter Bilen her ruller omentrent 12-14000 km i året. Jeg er på utkikk etter både felger og coilovere så får satse på at det er i orden da feriepenger kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Se på gsbildeler eller parts&retards.. Kjøpte mine på p&r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå