Gå til innhold

Min E90 BMW 330xi M-sport

chrbra
 Share

Anbefalte innlegg

Gromvogn :)

Synes du det er stor oppgradering med tanke på comfort i forhold til Wrx?

Synes de ser så billige ut innvendig

Takk! Ja, er nok en vesentlig forskjell på comforten i denne i forhold til wrxen! Gode stoler i wrx, men kan ikke sammenlignes med comforten i BMW;-)

Hvordan er draget i forhold til Wrx'en?

Nå var ikke wrxen helt original da jeg hadde den, så den var jo et helt annet drag i.. Litt vanskelig å sammenligne turbomotor med sugemotor.. Bmwen har jo noe bedre bunndrag hvertfall! For å si det sånn hadde nok wrxen tatt bmwen i et drag, men det ville vært jevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me nydelig bil! dein motorn å det interiøre!!

Har det merke av coiloversan på e36`n. Fornøyd sålangt, men e sommerbil å bare kjørt 2-3000km så vanskelig å si kor bra dem e i lengden. gikk nu igjennom på 4-hjulskontrolln å det har jo litt å si. ikke alle sett som gjør det selv om det e TUV med da. Finns jo selvfølgelig dyrare og bedre sett men det vet du jo alt! :D

Blir spennende å se utviklingen videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok kosta på noe litt dyrere på en slik bil.. :P supersport black evolution for eksempel.. Koster ikke allverdens, men det er god kvalitet på ihvertfall :D en slik bil fortjener noe som det er litt kvalitet over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok kosta på noe litt dyrere på en slik bil.. :P supersport black evolution for eksempel.. Koster ikke allverdens, men det er god kvalitet på ihvertfall :D en slik bil fortjener noe som det er litt kvalitet over ;)

Helt enig! en slik bil sponse man på me litt dyrere coilovers. Det vare jo noen år å! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det jeg også tenkte på.. Hvor kan jeg få kjøpt disse coiloverne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me nydelig bil! dein motorn å det interiøre!!

Har det merke av coiloversan på e36`n. Fornøyd sålangt, men e sommerbil å bare kjørt 2-3000km så vanskelig å si kor bra dem e i lengden. gikk nu igjennom på 4-hjulskontrolln å det har jo litt å si. ikke alle sett som gjør det selv om det e TUV med da. Finns jo selvfølgelig dyrare og bedre sett men det vet du jo alt! :D

Blir spennende å se utviklingen videre

Tusen takk! Er nok litt usikker på hva jeg skal velge.. Spørs om ikke jeg heller skal koste på den ett litt dyrere/bedre sett som jeg vet holder sommer som vinter ;) Bilen her ruller omentrent 12-14000 km i året.

Jeg er på utkikk etter både felger og coilovere så får satse på at det er i orden da feriepenger kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...