Hyggmaister Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Selger en hel m52b20. Med hel menes blokk, topp og innsug med ledningsnett. Har også org lmm og boks, men jeg har ikke hjerne, dynamo eller starter. Motoren startet og gikk fint uten ulyder når jeg fikk den. Jeg prøvekjørte også kort tur uten å kjenne noe unormalt, men motoren hadde kokt for forrige eier og jeg antar at toppakning må byttes og toppen planes. Kjørt 313.000. Av meg 1,5 kilometer + tomgang. Står ca 6 mil sør for stavanger. 1000 kroner mot henting. Bor du i området kan vi alltids ordne en levering/henting. Skal den transporteres langt går det greit, om du henter eller betaler frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Om man ikke vil fikse toppen selv så er det masse fine deler! Bunnpanne, kammer, vanos, kamakselsensor, veivsensor, veiv, innsug +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå