NiclasCage Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hei. Jeg lurer på om BBS LM 9.5" (bredde) 17" ET25 går klar fjærbeinet forran på en e34 sedan?? Trenger hjelp fort, da felgene må bestilles i dag hvis jeg skal ha de Hvis de ikke gjøre det, hvor mye må jeg da evnt space ut? 5mm? Takk på forhånd for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Jeg har 8x17 et20 foran på min, og der må jeg space 5mm for å gå klar. Er ikke helt stødig på disse innpressene, men hvis jeg har forstått det rett, så blir det da som om at jeg har et15 med spacer. Er det riktig så må du nok space en god del mer (.75inch mer i space??). Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiclasCage Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Jeg har 8x17 et20 foran på min, og der må jeg space 5mm for å gå klar. Er ikke helt stødig på disse innpressene, men hvis jeg har forstått det rett, så blir det da som om at jeg har et15 med spacer. Er det riktig så må du nok space en god del mer (.75inch mer i space??). Håper det hjelper Takk for svar, men er fortsatt litt usikker! Jeg har over hode ikke peiling på innpress osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 burde vel vare minst e20 foran her, et25 er vel litt lite bak også `?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Det skal gå med 10mm spacer hvertfall. Bare bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå