etz Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Hei, driver å monterer coilovers på bilen. Og jeg får ikke til og stramme bolten som er oppe på dempern da det bare snurrer uten at det et noe form for og holde igjen. Har noen et forslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Må vell holde igjen med en fastnøkkel og stramme med fastnøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Skiftenøkkel til å holde igjen med mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Hvordan ser det ut oppe på den typen coilover da? På den vanlige demperen er det jo en umbrako på toppen, som du holder igjen med mens du strammer med fastnøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Jeg har pleid å bruke muttertrekker. Den er vanligvis så rask at stanga ikke rekker å spinne noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Trekker når bilen står på hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå