RF91 Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Skulle i dag putte bremsekraftforsterkeren fra en IX inn i E30'en og var tenkt å borre hull i torpedovegg pga hullbildet på bkf'ene ikke er det samme. Men før jeg satte i gang googla og søkte jeg litt rundt og plukka opp på noe som en fyr kalte for avstandshylse. Slik som jeg skjønte det så er den standard mellom belg og torpedovegg, og jeg trenger den for at ikke armen som går inn til pedalen ikke skal komme for langt inn i coupe'en. Noem som har en slik liggende? Eventuelt kan fortelle meg nøyaktig hvor tjukk den er slik at jet kan lage meg en? Mvh Rune Følid EDIT: Her er en link til hvordan den ser ut. Noen som veit hvor tjukk den er? Eventuelt hvor jeg får tak i en? http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=85280
RF91 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Husker ikke men den er ca 6-7cm Mulig å få kjøpt denne noe sted? Sjekka på koed og gs, men fant ingenting
E30-328 Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Jeg prøvde lenge å få tak i, den eneste jeg fant var i Russland,,,, Jeg ente med å kjøpe ny bkf hvor den var med,,
RF91 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Jeg prøvde lenge å få tak i, den eneste jeg fant var i Russland,,,,Jeg ende med å kjøpe ny bkf hvor den var med,, Kødder du? Da spørst det om jeg ikke skal lage meg en
RF91 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Kødder ikke,,,,,,,,,,,,,, Hmm... Jævla rart at en original BMW-del ikke er å finne på tegninger en gang... Jaja, det blir vel en løsning på det
RF91 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Nr 2 på bilde Delenr 34331158111[ Bilde ] Åherregud.. Pinlig Har sett på det bildet der MANGE ganger uten å se den Takk for hjelpa da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå