Daniel.B Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Heisann. Har ikke lenger BMW bruksbil så skal nå skrote delebilen. Kan derfor selge deler av den. Den kan også selges "hel" dersom noen ønsker å kjøpe den. Bilen er en 1993 mod E34 520. M50B20 med Siemens styring. Bilen befinner seg i Eidsberg, Østfold og jeg bor i Mysen. Mulig jeg skal ut tiø helga der bilen står. Toppakningen har gått og jeg har tatt girkassa. For å nevne noe av brukbare deler: panser, frontrute, radiator, servo, ac, fjærer, dempre, hjul, ledningsnett, motorstyring, shadowline lister, proffsota bakrute, sorte blinklys...
Daniel.B Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Disse delene har jeg i Mysen. 15" alu hjul. Helt ok dekk. Reservehjul fra en E28. Passer mange andre biler. Org BBS 15" Har to stk. Ene dekket er ødelagt.
propan Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Selger du bunnpanne med oljepickup løst? Motoren er vel ikke noe å reparere på uansett kanskje.
Daniel.B Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 mye ska du ha for shadowline listene? Er usikker på om noen av klipsene på listene er knekt. Har fått bud på 400 kr av en som kunne komme til helga og demontere de selv. Selger du bunnpanne med oljepickup løst? Motoren er vel ikke noe å reparere på uansett kanskje. Motoren vil jeg ikke tatt bryet med å reparere. Kan selge bunnpanna med oljepickup, krever jo da litt demontering. Hvor mye byr du for disse to delene?
propan Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Forutsetter at den er i orden og ikke skrapet opp samt at bunnplugg har bra gjenger.
Daniel.B Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 For bryet med å ta det ut. 680,- inkl frakt. Mulig jeg skal ut til helga der bilen står. Kan kanskje vippe ut motoren, demontere bunnpanna og sende deg et bildet. Er alle listene til shadowline der så byr jeg mer;) Er ganske i boks den avtalen med en. Kan ikke garantere tilstanden på listene. Enkelt for meg at han kommer og demonterer de selv for 400 kr.
propan Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Ta deg bryet med å sjekke først da. Litt kjipt å vippe ut motor også vil jeg ikke ha den men hyl ut. 91870867
Daniel.B Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 ?? Fikk ikke tid denne helgen, da jeg har jobba, kjøpt bil og styra med no skolerelatert. Denne uka er jeg på skolen fra mandag til onsdag, så mulig jeg får tid til å demontere da. Shadowlinelistene er forresten solgt. Har fått bud på 500 kr for demperne og fjærene, men det blir for lite.
Daniel.B Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Har ikke fått av den bunnpanna. Har ikke hatt tid. Bilen står en beta unna meg og jeg har ikke førerkort. Fant et nytt oljefilter (M50) og nye svingarmsforinger til E34 i garasjen. Ble kjøpt på Koed for et halvt år sia. Bare å gi bud på ting, skal ikke ha mye. Lettest å selge det jeg har hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå