matsi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Kommer mer i ettermiddag på jobb nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 dagens dose bilder.. Kommer kanskje flere i kveld følg gjerne med her også : www.facebook.com/MatsH.Photo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Fine bilder igjen! Liker måten du redigerer de på, hva bruker du for funksjoner i PS? men syns kanskje noen av de ti siste bildene eller no var litt drøyt redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Nydelige bilder Mats well done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Bruker kontrast og brightness. Og litt Anna, husker ikke helt hva set heter.. Er ingen mester på det da.. Ja er enig at noen av de ble litt for mye.. Men sitter med laptop, så da er det litt vanskelig haha.. Når jeg redigerer de så ser de greie ut i hevertfall.. Men glemmer alltid det at de med skjerm/stasjonær ser bildene annerledes.. Men gjerne siter de bildene du syntes var over redigert. Så ser jeg de på mobilen litt bedere enn laptop det i hevrtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Bruker kontrast og brightness. Og litt Anna, husker ikke helt hva set heter.. Er ingen mester på det da.. Ja er enig at noen av de ble litt for mye.. Men sitter med laptop, så da er det litt vanskelig haha.. Når jeg redigerer de så ser de greie ut i hevertfall.. Men glemmer alltid det at de med skjerm/stasjonær ser bildene annerledes.. Men gjerne siter de bildene du syntes var over redigert. Så ser jeg de på mobilen litt bedere enn laptop det i hevrtfall Fint bilde av F31 min du tok... Tommel opp . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Måtte ta et bilde av den estoril f30/31 er utrolig digg vil ha sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Måtte ta et bilde av den estoril f30/31 er utrolig digg vil ha sånn selv Hærlig bil og kjøre også. Gleder meg til M Performance delene kommer litt senk og felger; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Noen fler her inne som har bilde av min E36 M3? diamantsvart. Veit at han som satt på i RS4'n tok et rolling shot av den. Er det han som heter Tjøstheim? Hadde vært kult å sett matsi: de to siste inlegga dine her med bilder var litt i overkant redigert. ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 litt flere bilder.. Denne gangen er de veldig lite redigert, så får vi se om dere liker det (som sagt tidligere, så sliter jeg litt med redigering osv da jeg kun har laptop så dere får det dere får. ) enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå