Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 Bildetråd!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker kontrast og brightness. Og litt Anna, husker ikke helt hva set heter.. Er ingen mester på det da.. Ja er enig at noen av de ble litt for mye.. Men sitter med laptop, så da er det litt vanskelig :P haha.. Når jeg redigerer de så ser de greie ut i hevertfall.. Men glemmer alltid det at de med skjerm/stasjonær ser bildene annerledes.. Men gjerne siter de bildene du syntes var over redigert. Så ser jeg de på mobilen :P litt bedere enn laptop det i hevrtfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kontrast og brightness. Og litt Anna, husker ikke helt hva set heter.. Er ingen mester på det da.. Ja er enig at noen av de ble litt for mye.. Men sitter med laptop, så da er det litt vanskelig :P haha.. Når jeg redigerer de så ser de greie ut i hevertfall.. Men glemmer alltid det at de med skjerm/stasjonær ser bildene annerledes.. Men gjerne siter de bildene du syntes var over redigert. Så ser jeg de på mobilen :P litt bedere enn laptop det i hevrtfall :P

Fint bilde av F31 min du tok... Tommel opp :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler her inne som har bilde av min E36 M3? diamantsvart. Veit at han som satt på i RS4'n tok et rolling shot av den. Er det han som heter Tjøstheim? Hadde vært kult å sett :)

matsi: de to siste inlegga dine her med bilder var litt i overkant redigert. ellers bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt flere bilder..

Denne gangen er de veldig lite redigert, så får vi se om dere liker det :P

(som sagt tidligere, så sliter jeg litt med redigering osv da jeg kun har laptop :| så dere får det dere får. )

enjoy :mrgreen:

xpbh5d5vcx5h9gpzhef0.jpg

hswmbdcsccmzcdocihk1.jpg

za5iesrcf4dh1s38f1fk.jpg

s9060n35jn8oruizoox2.jpg

98h03jd9g584bcfiq71s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...