AutoMartin Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Har hatt et M3 ratt montert i gamle bilen min, en 1991 318i, og ville sette det over i min andre bil som er en 1995 320i. Men det passer ikke der. Syns det er litt rart med tanke på det er airbag i 320èn og på rattet står det "airbag" skrevet frempå så regnet med det skulle gå fint. Forresten på 318èn var det ikke airbag i bilen. Noen forklaringer fra noen hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Ingen som kan gi meg en forklaring? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Så det samme spørsmålet i ett engelsk forum og her er svaret,vet jo ikke om det er riktig You need to get the right boss kit for airbag/non-airbag. It's because the way the horn wiring is attached to the wheel. The airbag wheel has the wire 'squib' with the airbag and horn wires in it. The non-airbag wheel jst has an electrical contact on a spring which pushes against the wheel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Så det samme spørsmålet i ett engelsk forum og her er svaret,vet jo ikke om det er riktigYou need to get the right boss kit for airbag/non-airbag. It's because the way the horn wiring is attached to the wheel. The airbag wheel has the wire 'squib' with the airbag and horn wires in it. The non-airbag wheel jst has an electrical contact on a spring which pushes against the wheel Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå