RushfeldtZ Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Er blitt lykkelig eier av min første BMW, bilen ble kjøpt i Tromsø den 27. April og har en 318I motor under panseret. Noe er blitt gjort og mer vil skje, av det som er gjort er; Alle ruter utenom sideruter framme er sotet. Baklykter er sotet Xenon i spredere Senkefjærer Ledlys inni bilen Har en del planer for denne fremover, så følg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Har noen spørsmål som jeg håper jeg få svar på. En av de er at Airbag sensoren lyser konstant, er dette noe man kan fikse? Har hørt at det kan være en sensor under førersete som er ødelagt? Kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Er ofte feil med sensormatte i pasasjerstol og/eller beltestrammer. Må ta diagnose for å finne ut av hvor feilen ligger. Er det pga matta kan det fikses enten med å bytte ut delen (dyrt og mye jobb) eller montere motstand fra Ebay (billig og lite jobb) Velkommen til forumet btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Diagnose kan man vel ta hvor som helst verksted? Ikke bare BMW forhandler? Du vet ikke hva det kan komme av at den er ujevn tommgang? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 jager den fra 800 og ned til 500? eller fra 800 og opp over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 800 og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Har en misstanke om at det kan være veivhus ventilasjon? Bilen lager en "ssh" lyd når jeg stopper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Det er på tomgang? Start opp bilen og ta av olje på fyllings lokket og kjenne om det blåser opp der fra! Da er det veihus ventilsjon som er tett vis det blåser opp! Men jeg vil tru at det er luftmengdemåleren som er gåend fordi, da vil bilen nest dø på tomgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Åpnet peilepinnen mens bilen bakket, da steg turtallet litt samt det kom trykk ut derfra. Så mest sansynligvis er det nok ventilen til veivhus ventilasjon gått. Så får bestille opp en ny, samt nye skiver til bremsene i front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ja da er det nok den som har tatt kvelden ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Du vet tilfeldigvis ikke hvor man kan få kjøpt en sånn ventil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 får vel sikkert kjøpt den hos GSbildeler! men det er ikke bare tett? da, så du kan renske ut dritten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Skal rense den idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Fikk levert inn bakrutesenkeren til lakkering idag! Skal også prøve meg på den veivhus ventilasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RushfeldtZ Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Noen som vet om det er mye arbeid å bytte veivhus ventilasjons ventilen? Er det mulig å renske den på en måte? Er en M42 motor husker jeg ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå