Bmw-e-46 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Har fått et problem når jeg starter bilen. noen ganger starter den helt fint, mens andre ganger har jeg problemer. Kommer også er lite slags smell når jeg vrir om. Når jeg vrir om hører jeg bare en maskinlyd, så kommer det et liten slags lyd/smell . Er litt vanskelig å forklare, men begynner å bli lei av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Kanskje du sku prøvd å lagt ut en video? Så kan det blitt litt lettere å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-e-46 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Ja kan prøve å få lagt ut en video. Den rister også litt når den går på tomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-e-46 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 kommer akkurat slik lyd som dette når jeg prøver starte den, mens andre ganger er den helt grei. turtallet kan også falle litt opp og ned når den står på tomgang. hadde feilsøking av bilen hvor jeg måtte skifte kamakselsensor, den er byttet ut. men har fortsatt problemer med starting av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Kommer ikke opp noe på den videon din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-e-46 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Ikke? Kommer opp når jeg klikka inn. videoen heter BMW E36 starting problems. Får akkurat samme lyd fra bilen som på videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JVJ994 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 1.luftmassemåler --sitten/defekt 2.tennplugger 3.oksygen sensor/lambda sensor må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 JVJ994 hvordan kan du påstå at det er disse feilene? blir jo litt for mye gjetting mener jeg. Bmw-e-46 har du prøvd å foretatt en ny diagnose igjen? Er dette hele tiden eller når motor kun er varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-e-46 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 skjer like ofte om den er kald eller varm. men det er ingen tydelige feil, merker ikke noe når jeg kjører. føler den bruker litt mer drivstoff en til vanlig. kan hende det er luftmassemåleren. må se over. men er jo hovedsaklig når jeg skal tenne opp bilen at jeg har problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Kan det være veivaksel sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Feilkode på Kamakselsensor kan likegodt være tegn på dårlig veivakselsensor. Får såvidt jeg vet opp samme feilkode på begge de to. Les ut feil igjen, og vis den fremdeles sier kamsensor, prøvd å bytt veivsensor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-e-46 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 takk for gode svar skal få sjekket ut om det kan være veivakselsensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå