Erlendmelk Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hei! Har bestilt meg coilovers.. sendte inn fjærbein til ombygging, men de har ikke samme plassering av abs sensor som de originale fjærbeina. Fikk mail fra leverandør at abs'en ikke ville funke siden det var annen plassering, men jeg har kjøpt meg nye sensorer og hjullager med riktig abs-ring til fjærbeinet.. da skal jo abs'en funke eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Fant du ut av dette eller? Ble rett med nye abs-ringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Kan bekrefte at ved bytte av fjærbein med annerledes abs ring vil ikke ABS'en fungere. Jeg har 83mm abs-ring i mine fjærbein orginalt, så byttet jeg til fjærbein med 97mm abs-ring, og vips så ble ABS'en borte.Håper det bare er å bytte hjullager på de nye fjærbeinene så ordner det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Er bare å bytte hjullager ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Supert, så de har samme sensor, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ja, er bare festet til sensoren som er annerledes ("lenger unna") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå