TommyNgu Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Hei, jeg lurte på hvem E46 er det som har samme understell? Jeg vet at 316 og 318 har samme understell og bremser osv. Men har 320 samme understell og bremser som 323,325 og 328? Og 330 har samme som M3? Er det noe fornuft i det jeg sier nå eller er det helt på jordet? Fordi jeg fikk et tilbud om å kjøpe en 320 for en billig penge, men har da lyst til å bytte motoren til noe større da. Men da lurer jeg på om jeg skal bytte til 328 motor, hvis den har samme understell og bremser osv som en 320. For da trenger jeg "bare" å bytte motoren uten å bytte hele understellet og få den godkjent, eller om jeg kan gå helt til 330. Håper dere skjønner hva jeg vil frem til og beklager for dårlig formulering. Jeg har god kompetanse innenfor bil og har tilgjengelig et ordentlig verksted med bukk og godt utstyr som jeg kan skru med. Har ikke penger til å kjøpe en 328 eller 330 akkurat nå, derav har jeg lyst til å bytte motoren. Denne bilen skal jeg bruke daglig, derav har jeg lyst til å ha den godkjent i vognkortet. Håper dere kan hjelpe meg litt her. Mvh. Tommy N.
SweetBMW Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 320 323 325 og 328 har samme understell for uten bremsene. 330 har større av alt (ikke verdt bryet å bygge om understellet til 330), trust me, i did it. Gå for alt av 328 hvis du først skal i gang, da passer alt rett på. 330 har forskjellig motor for så vidt også med el gass og annet nett samt annen motorstyring. (samme med 325, M54B25\30) 325 og 330 er samme motor med forskjellig borring. Så hvis du skal gå for noe så er det 328 som passer rett i som er det største alternativet du kan ta uten mye fikling.
TommyNgu Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Hei, takk for svaret! Men hva mener du at jeg skal gå for alt? Da mener du motor og drivverk/bremser og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå