NilsP Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Kjøpte meg nye pluggledninger og komplett sett med blå silikon slanger fra vac i USA. Dessverre fikk eg feil type pluggledninger, type til separate coiler og ikke orginal til fordeler som eg skulle hatt. Disse har lengre ledninger som blir håpløst å få fint på orginal fordeler. Orker ikke sende i retur og styre på, selges til tapspris kr 1500,- Silikon slangene er heller ikke brukt, ble litt feil farge for meg, selges også til tap for 1500,- Bilde av en motor med begge deler installert: Schrick ventilfjærer, indre og yttre. Kr 1000,- Diverse til salgs: E36 tannstang. Kr 1500,- Endeledd e30 nye, 2 stk, kr 300,- S14 topp pakning (ny selfølgelig) Kr 500,- M3 baksete, kun rygg dessverre, kr 2500,- Delene er på karmøy Kan sende ved forskuddsbetaling. ///M-Power
NilsP Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Bbs bolter og vindusvisker opplegg solgt. ///M-Power
HypeTraxX Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Er pluggledningene de man kaller COP? ( coil on plug ). Jeg har en 318iS motor. Kan jeg bruke disse der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå