tyrkia007 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 SLETTES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 bank inn en 12 kant,å kjøp deg et nytt sett låsebolter;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 sKAL IKKE HA LÅSEBOLTER IGJEN! trenger nøkkelen om noen har det som låner bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 er det orginale bmw låsebolter? i såfall så kan du gå og høre med nermeste bmw verksted. fikk låne en av bavaria her i byen når jeg mystet min. ps det er mangen forskjellige så en fordel å ha med seg bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 kjøp deg noen universal.... http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... tk-191268/ Disse har jeg brukt mange ganger, funker bra og kjekke å ha om man mister låsebolt "nøkkelen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 For ikke tatt av hjulene mine!noen som har sånn nøkkel? kunne jeg lånt en av noen av dere som bor i nærheten av drammen elr noe? pm meg dette haster for ikke av hjulene!![ Bilde ] [ Bilde ] Du må en tur til BMW, det er ikke bare å låne en sånn fordi det er så mange forskjellige.(ellers ville jo det hele være ganske meningsløst) Jeg var en gang på BMW og fikk løst noen sånne, de hadde et helt skrin med forskjellige sånne som såg like ut. Han måtte prøve ganske mange før han fant den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Har du sveiseapparat så går det å sveise på noen bolter,har du ikke hjulbolter liggende så ta en fra hvert hjul hos en nabo du ikke liker.(seriøst ment) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyrkia007 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 haha fikk tak i delen fra bilia kostet 104 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå