Hopen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Har en 523ia m52b25. Bilen har fått det slik at den nesten ikke drar. Til å begynne med merket jeg at den gikk mye dårligere enn vanlig, men nå klarer den ikke å komme seg opp bakker. Blir bare værre jo mere turtall. Virker som den går normalt på tomgang, men visst jeg ruser den opp et par ganger stopper den. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Tatt diagnose? kan være mye rart som foråsaker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willysgpw Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Hadde samme på min 520i ,hadde diagnose,var en kamakselføler.Var veldig fort gjort og bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Du må ta en diagnose, mye bedre enn å leke gjetteleken (og billigere sannsynligvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Har en kamakselføler liggende:) så skal prøve å bytte den blir det ikke bra får jeg vel ta diagnos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl_gunnar85 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 kamakselsensor eller veivaksel sensor, vist ikke jeg tar feil er det 2kamakselsensorer på den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Har tatt diagnose mn den viste feil på veivsensor, fant en org bmw sensor å monterte mn fortsatt ingen bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Slettet feil koden ? Kan ligge på hjernen ennå om at veivakselsensor eller kamakselsensor fortsatt er ødelagt. Slett de og prøv på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Okei, må få gjort det på mandag da! Den går fint på tomgang helt til ruser den åver 2000omdr så stopper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Har nå fått slettet feilkoden og prøvekjørt og fortsatt ingen bedring.. og kommer ingen feilmelding på motor.. Kan det være noe med vanos eller bensintilførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Da er bilen ordnet. Var tett katalysator, åpnet den og tok ut tinnmaten som var løsnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå