Oberland Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Kan selges med eller uten precision 7175 billet-turbo, nye nira i7 datasprut, LS1 coiler, Magnecor pluggledninger, siemens deka 1000cc dyser, tilton rallyclutch, 60mm ppf wg, 4" downpipe osv.. 94mm borring, arp på alt, Nuke fuelrail, Omsveist innsug (med brakett for å bruke original gasswire) og termostathus, cooperring toppakning, M7-kam fra ppf, steg 1 ventilfjører som klarer 12mm løft og 7000 o/min, justerbart nytt kamdrev, HD vippearmer, nye vippearm-akslinger, vippearm-låsinger fra ppf, CP-stempel med 8,0-1 i komp, ppf råder, alle lagerklaringer målt, ring-gap justert, veivparti balansert sammen med svinghjul som er tilpasset tilton-clutch, ekstra kile på svingningsdemper, støtteplate for veivparti i 6mm rustfritt stål, alt nytt i oljepumpe og register, E34 bunnpanne, E34 M5 oljefilterhus med oljetempføler og AN10-koblinger til oljekjøler. Veldig skjeldent Hartge toppdeksel kan medfølge til riktig pris!! Her har du 800hk lett! Kom med fornuftige bud takk! Spildranes ny 850csi 6-trinns girkasse, omsveist til M30 boltmønster kan og vurderes solgt for 25000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 villig til å selge noe løst da? feks WG og dyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Nei, det ender bare med att jeg må kjøpe nye viss motoren ikke blir solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 For å prøve å formulere meg litt bedre da, så alt som står før "osv" kan jeg beholde selv viss noen kjøper resten komplett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 denne skulle jeg hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Bare å begynne å spare;) Jeg gleder meg stort til å sette den nedi godbilen å få igang selv jeg viss ingen andre vil ha den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 bytte i m88? hehe hvordan har du ordna oljepumpa med den ramma i bunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Har tatt litt av pumpa og litt av ramma:) Funket superfint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Hvilken prisklasse er vi i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 75 med ALT. 35 uten turbo, WG, sprut, dyser og clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Selges KUN pga att ferdigstillelse av bilen blir utsatt (enda) en sesong og har da samtidig lyst å prøve noe nytt motormessig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Post 1 litt oppdatert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Post 1 MYE oppdatert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Nei må ikje selge na! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Nei, blir ikke solgt uten att i fer godt betalt iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå