///FredriK.S Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Hei. Vurderer nå å selge et sett med originale Breyton Flame felger, disse er produsert av BBS De er 8.5 og 9.5x18 mener jeg det er. Et 42 forran og bak. Dekkene er greie, men er slitt på yttersiden på beggee bakdekkene. Felgne er ikke strøkne, er noen kantkjøringsmerker på 3 av felgene, 1 er veldig bra. De er lakkert med plastidip, svart matt. Ikke topp finish, men helt Ok. Har ikke så mange bilder av de, men har noen på bil. PS veldig møkkete felger! Selges for 3000kr ved rask handel. Ingen pruting! Kan byttes i BBS RC, RS kopier ol bakhjul, ser det er litt slitt. Et stk fram og bak dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin123 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hei. Hvor i lande holder du til? Vist du sende meg mobil nr. ditt så kan jeg muligens se på de i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå