AlXz Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Som emnet sier. 4x el vindu Har også dørpaneler til dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ewwek Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Har du disse ennå? Hvor mye tenkte du deg? Null rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Ja, en bekjent som skal kvitte seg med de. Mener de var bra for rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Fri for rust eller er de rusta? Hvilken farge er det på dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Mener de er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 interisert i og selge dørtrekka å vindusmekanismen ? evnetulet hvilken farge er dørtrekka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Tror de helst går hele. De står like ved Enebakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Hvor mye? skal ha de hvis det er HELT fri for rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Okei si fra om du ombestemmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Mener de er ganske bra, de står i Enebakk ca, om noen vil dra å titte på de. Men tør ikke love at det ikke finnes noe bobler el prikker, men så ikke noe sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Jeg skal ha de hvis du kan sjekke om hjørner og framsiden og baksiden på bunnen av dørene er rustfrie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 De er ikke mine, la de ut for en bekjent bare. Er sjeldent jeg er borte i området der, men kan titte om jeg passerer en gang. Mener de var ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaiw Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hei. Er interessert i høyre framdør. Du kunne ikke sjekket hvilken farge de er? Er ute etter LAZURBLAU METALLIC (294), men er prisen riktig tar jeg de uansett farge. Må ikke ha innmaten i døren. mvh. Nico Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Kunne jeg komme å sett på bakdører? Skal mest sansynelig ha de, hvis ikke de er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå