Tommy89 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Hei, lufter felgene mine for salg da jeg ikke har noen bil å ha dem på nå. De er av typen AC Schnitzer Rennsport Type 1 i dimmensjon: Forran - 9"x18 med ET06 Bak 10.5"x18 med ET13 Fargen i senter er Nogaro Silver. Nav-dimmensjonen er 74,1, Og boltsirkel er såklart 5x120. Dekkene som sitter på er Vredestein Ultrac Sessanta med dimmensjon 225/40 forran og 265/35 bak. Bakdekkene er desverre slitte på innsiden da jeg var for treig med å ta 4hjulskontroll etter montering av senk. Det kommer flere bilder i løpet av dagen, men legger ut bilde av felgene montert på bil. Bud ønskes, men ingen skambud da det er høy prisklasse på disse felgene. Innbytte er heller ikke av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kostmaster Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Ser ut som jeg er den første her, gjir deg ett bud på 4000 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordang Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Tror kansje viss du ganger budet ditt med 3, altså 12000 som førstebud så kansje han godtar det. Dette er jo dyre felger! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Jeg fikk 25 k for mine i fjor riktignokk med helt nye dekk men.. Jeg starter budrunden på 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 eg fikk bud på 20k på mine, dog vil eg ikkje selge. Så med mindre det haster å selge, sett prisen til 20k+ og vent. RS-heggem fikk 30k for sine, tok sin tid, men han fikk det (litt annen dimensjon men likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 4000,-. Saklig bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Beklager seine svar nei ikke noe som er nødt til å selges så 4k og 10k blir nok for lavt sa jeg skulle få ut no flere bilder, men hjulene ligger lengst inn i boden bak sommermøbler og skrot som har hopa seg opp i løpet av vintern så ikke fått tatt noen bilder enda! Mem det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 15 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Må nok enda opp litt før det skulle blitt noe salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Som I 20?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Tenkte mer noe sånt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 hm... skal tenke litt men vurderes sterkt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Den er grei Felger kan muligens sendes fraktfritt til kjøpers nærmeste Møllerverksted da jeg jobber på Møllerverksted selv. Er ikke helt sikker på hvordan dette funker, men skal prate med delelageransvarlig før ett eventuelt salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hei! er disse fortsatt for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå