tommyheimberg Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Tøft!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Ole M.Haraldstad Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Ser ut som det hjelper nå! Godt du har bytta til 850cc dyser, da holder det i hvert fall. Du ville ikke kommet langt med de du hadde. Fått testet tenningsmappen min? Hva er den gullfarga saken på kjøleslangen godt for?
Tynes944 Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Vil anbefale å bytte til facelift ekspansjonstank, da jeg selv synes det ser mye ryddigere ut. Ellers ser det meget bra ut!
helico Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Ser ut som det hjelper nå! Godt du har bytta til 850cc dyser, da holder det i hvert fall. Du ville ikke kommet langt med de du hadde.Fått testet tenningsmappen min? Hva er den gullfarga saken på kjøleslangen godt for? Ja ikke tvil om at du hadde rett mtp dysene! Den gullfarga saken er t stykke til kjølinga, 1 utgang til motor, 1 til radiator å den minste opp til ekspansjonstanken. Har ikke fått testa tenningsmappen, men blir denne uka som kommer. Vil anbefale å bytte til facelift ekspansjonstank, da jeg selv synes det ser mye ryddigere ut. Ellers ser det meget bra ut! Hehe ja, hadde sett bedre ut, men jeg personlig synes en banebil ikke skal se ut som en utstillingsbil, så bryr meg ikke om utseende så mye! Satser heller på hjemmelaga look
Tynes944 Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ser ut som det hjelper nå! Godt du har bytta til 850cc dyser, da holder det i hvert fall. Du ville ikke kommet langt med de du hadde.Fått testet tenningsmappen min? Hva er den gullfarga saken på kjøleslangen godt for? Ja ikke tvil om at du hadde rett mtp dysene! Den gullfarga saken er t stykke til kjølinga, 1 utgang til motor, 1 til radiator å den minste opp til ekspansjonstanken. Har ikke fått testa tenningsmappen, men blir denne uka som kommer. Vil anbefale å bytte til facelift ekspansjonstank, da jeg selv synes det ser mye ryddigere ut. Ellers ser det meget bra ut! Hehe ja, hadde sett bedre ut, men jeg personlig synes en banebil ikke skal se ut som en utstillingsbil, så bryr meg ikke om utseende så mye! Satser heller på hjemmelaga look Ja ser den! Men jeg sprengte også lokket av en preface tank, det har jeg ikke klart med en facelift! Trooor det er forskjell på de også..
helico Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Da er bilen ferdig mappa! Alt gikk ganske greit, bortsett fra at jeg ikke hadde fylt olje på en brukt diff jeg fikk tak i, så etter par kilometer låste den seg og stakkars piniongen ble spist opp! Men ble fiksa ganske fort:) Ble mappa på 0.8 bar og sperre på 6000, siden jeg aldri har kjørt noe med over 200 hk før... Etter mappingen så var det litt kjøring med prøveskilt, å rett før jeg skulle sette fra meg bilen, på det siste draget så bynte den å gå på 3 å fjuske... Fant ut at den ene pluggledninga hadde 15 ganger så mye motstand enn de andre, så byttet alle ledningene, plugger og MAP sensoren. Justerte ventiler og snudde 4 av de eksentriske skivene pga de sto feil vei... Skal nedover til gatebil 6 Sept, vurderer å stille opp ladetrykk litt å sperra... Ellers så driver jeg å bygger buret, blir vel bare halvbur til gatebil treffet. 1000kg blank med full tank!
tommyheimberg Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Tøff denna! , hvor mye hk? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
helico Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Tøff denna! , hvor mye hk?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ikke benka enda, men ikke noe problem å ta ut 500 hk av denne:)
Tynes944 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Liker det jeg ser å leser! Legg ut noen bilder av buret når du begynner med det. Har selv fått taki hovedbøyle fra Pedersen racing, men er litt usikker videre
helico Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Lite som skjer fortiden! Var på Gatebil, bilen fungerte bra, ekstremt uvandt og litt klumsete uten servo! Ble ekstremt lite kjøring siden det var så mange biler! Sto 45 min i kø for å så kjøre 3 runder, og på Lørdag så røyk toppakninga for 2 gang! Kjørte bare på 1 bar trykk, så skjønner ikke hvorfor den ryker, tror jeg må finne meg ei forsterka ei, eller cooperring pakning? Noen som vet hva som kan passe/tilskjæres til m10? Legger til bilde av bilen og bussen som vi dro nedover med!
316gefaren Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 wehey, dette opptoget mener jeg bestemt jeg så på dombås på søndags etter middag!
Morty999 Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 på 1 bar burde den ikke ryke. sjekket for tenningsbank og blandinga er riktig osv ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå