Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  habj skrev:
Dersom det virker fint under kjøring,men ikke under saktekjøring,tomgang,er det slurekoblingen.

Tempen steg nå sist i går når jeg kjørte hele 3 hakk over normalen, så har parkert bilen inntil videre, til jeg får fikset problemet

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  ropa skrev:
Ingen formening på hvilken vannpumpe merke man bør velge? Airtex var iallefall billig :P Se side2 for link.

Billig og vannpumpe er to ord som etter min mening ikke hører sammen. Personlig så kjøpte jeg en original vannpumpe fra BMW da jeg hadde bestillt en med stål impeller som tok veldig lang tid å få sendt fra USA. Den fra BMW hadde dog kompositt impeller.

Men jeg har ihvertfall en vannpumpe med stålimpeller liggende hvis du vil ha, den er av typen GRAF. Den koster 360 kr på ebay + frakt. Selger den for 350 kr hvis du vil... Send med en PM hvis du er interessert.

http://www.ebay.com/itm/BMW-e34-e36-e39 ... 5e&vxp=mtr

Du kan jo alltids høre litt rundt på forumet her om folk her har noen erfaringer med GRAF før du bestemmer deg...

Skrevet
  Ahagmann skrev:
  ropa skrev:
Ingen formening på hvilken vannpumpe merke man bør velge? Airtex var iallefall billig :P Se side2 for link.

Billig og vannpumpe er to ord som etter min mening ikke hører sammen. Personlig så kjøpte jeg en original vannpumpe fra BMW da jeg hadde bestillt en med stål impeller som tok veldig lang tid å få sendt fra USA. Den fra BMW hadde dog kompositt impeller.

Men jeg har ihvertfall en vannpumpe med stålimpeller liggende hvis du vil ha, den er av typen GRAF. Den koster 360 kr på ebay + frakt. Selger den for 350 kr hvis du vil... Send med en PM hvis du er interessert.

BMW delenr: 11517527799 Du kan jo sjekke om det er dette du skal ha også...

Du kan jo alltids høre litt rundt på forumet her om folk her har noen erfaringer med GRAF før du bestemmer deg...

Skrevet
  Ahagmann skrev:
  Ahagmann skrev:
  ropa skrev:

BMW delenr: 11517527799 Du kan jo sjekke om det er dette du skal ha også...

Dette er til en E46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...