Simenkvissel Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Hvorfor bedre med 2 små? Ja jg tror s62 er bra utgangspunkt å bruke:)
_anders Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Skal du ha to for å klare samme effekten som en stor så tror jeg nok responsen blir ganske lik. Har jo bare halve motoren til å dra hver enkelt. Og så blir det jo mere komponenter, altså dyrere og mere til å gå istykker..det er ihvertfall mine tanker
Simenkvissel Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Enig der Anders:) en stk med passe størrelse tror jg blir bra:) er ikke akkurat no særlig plass nedi der heller
oddis Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Simen, hvis du har problemer med å kontakte VAC kommer det nok av at de har hatt store problemer med e-mail serverene sine. Om du har prøvd å kontakte de via mail som er tilknyttet Microsoft server (hotmail f.eks) så funker det ikke. Jeg ventet som faen fra nov til feb før jeg fikk mine inntil jeg fant ut av email problemet. Da kom dela på 5 dager.. Send mail til vacmotorsports.1@gmail.com (kan sende til fra Microsoft konto som hotmail). Dette er en konto som kunder som opplevde problemer kan nå dem på. Jeg måtte lage meg g-mail adresse (google konto) for å kommunisere med dem..
Simenkvissel Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Det er ikke noe problem:) har snakka med de. Men de venter på svinghjul:/ det er det som tar så tid. Men må vel være rett rundt hjørnet nu:)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 spennende tråd her er der berre og følge med
Kristian H. Foss Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Spenstig prosjekt! Dette blir en killer! Mvh
Simenkvissel Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Det blir nye smidde h profil råder fra kimmit. Stempler blir originalt. Arp bolter.org stålpakkninger. Lager fra vac. 900cc dyser. Vag coiler. Megasquirt sprut. 2 plata tilton Clutch og aluminium svinghjul. 2,5kg tror jg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå