Disaster Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 bestilte nye calippere med i bakhue at ebay har borra/slissa skiver og oppgraderte klosser til 2000-3000 kr. men enten så er det forann og bakk som jeg ikke skal ha, eller så er det "wil not ship'to norway" skal kunn ha oppgradert 3.2 skiver og klosser forann. helst borra/slissa. takker for all hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M3-E36-Z3 ... 2a02787878 Han her har jeg kjøpt bremser av nå nylig. Det koster £25 for å sende til norge. Dette kittet var uten klosser, men det fikser han sikkert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 sierravossie. takk. flere forslag som er komplet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Will not ship to Norway fikser man via Jetcarrier. Så lenge du faktisk får betalt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Det er vel ikke akuratt en oppgradering når man tar bort flytende skiver og setter på vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Du gjør en tabbe ved å kjøpe borra/slissa skiver på e36 m3 3.2L da de orginale er flytende disker som tåler mye varme. 98% av "borra/slissa skiver du kan kjøpe til M3en som passer orginale kalipere er ikke flytende design. Det finnes sikkert noen som er det men antar de er enda dyrere enn orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Jeg har bare opplevd ulemper med borrede skiver jeg (sprekker opp). Hva er egentlig fordelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Jeg har bare opplevd ulemper med borrede skiver jeg (sprekker opp). Hva er egentlig fordelen? At noen synes det ser fett ut lizz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Oppgradering for 3.2l flytende er Performance Friction skiver. De er flytende, to delte og borra (ikke gjennom). De er også 1kg lettere i forhold til de std 3l skivene pr.stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå