lienback Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Sist kjøpte jeg feil dempere, disse fikk jeg levere tilbake. Har nå kjøpt nye dempere, justertbart senkesett fra Parts & Retards.http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/5-serie-e34/ta-technix Jeg ringte inn til dem og spurte om det passet bilen min og dem sa at de ikke hadde opplevd noe at det ikke passer. Spurte om det hadde noe med motor størrelse osv, men det hadde det ikke sa dem. Målte opp og det stemte med der det stårMERK! Med M14/ D16/70mm støtdemperstang Det som er merkelig er at den delen på toppen som toppen av demperen skal gjennom er 14mm men rett under gjengene er den tykkere og derfor går den ikke nedpå. Her er bilde av tårnleje som jeg tror er orginalt, men begynner og bli usikker på om denne er orginal Den nye til venstre Den nye demperen nedi Her er bilde som viser at de er 70mm Slik ser det ut med tårnlejen på den nye demperen foran Så nå lurer jeg på om jeg bare trenger nye tårnlejer som er større i hullet ?' Kanskje denne som er 16? https://www.koed.no/2.2.asp?billede=333 ... 39591&nr=1 ? Håper virkelig noen kan hjelpe meg evt har kjøpt samme senkesett som meg, bilen har stått lenge uten dempere nå og det er snart sommer
janerik171187 Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 du trenger nok topplageret med hull 16mm, det som heter www1290 på koed står under info Information: - Oplys eventuelt stelnummer - Denne type har indbygget øverste fjederskål - 16mm hul til støddæmper - M14x1,5 Gevind på støddæmper - Sammenhold med Billede kan hende det er den du la ut link til bilde
lienback Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Ja skal bestille det. Virke som det er bare det jeg trenger fordi lengden på demperen osv ser ut til og vær det samme. Bare topplageret som har for lite hull.
janerik171187 Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Ja skal bestille det. Virke som det er bare det jeg trenger fordi lengden på demperen osv ser ut til og vær det samme. Bare topplageret som har for lite hull. om du må bruke org fjørskål/skiver etc (dvs det ikke fulgte et annet med kit'et) så har jo de også for lite hull. kan jo borre opp evnt da
Lamek Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Ser jo ut som at demperen er for tynn for fjærbeinet også...
lienback Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Ja følgte med noe skiver. Har der mye og si om demperen er litt tynnere enn den orginale, 2 sette jeg kjøper nå som "skal" passe. Dette er jo til e34??
lienback Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Lurer rett og slett på om jeg skal sende senkesette i retur, det skal tydeligvis mye til for og få alt til og passe. Ser også ut som demperen er for tynn. Forstår ikke at de på P&R sa noe ifra om dette når jeg spurte. :S Ser ut som det er umulig og få tak i et komplett senkesett som er bare til og skru rett på uten 1000 modifikasjoner. Lurer på om jeg bare skal kjøpe en fjører og hive dem på orginal demperene og håpe de varer ut sommeren.
Lamek Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Bestill deg bilstein dempere og h&r fjærer fra gs.. funker som juling:) ville bestilt nye topplager i samme slengen.
lienback Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 ja lurer på om jeg jør det, men er dobbelt av prisen da Men 50-60mm foran og 30-40mm bak funker vell fjell det uten og valsa ut hjulbuen ?
Lamek Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Koster litt mer, men kjempeflott å kjøre med.. stivt og fint, men ikke ubehagelig. Trenger ikke valse noe nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå