Random Hero Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 523i Sedan modell: 1996 km stand: 240000 EU godkjent til septemper 2014 Gir: Manuell Orginalt utstyr: Cruise control, regnsensor, takluke, shadowline, skinn, tåkelys, abs, asc, multifunskonsratt Utvendige oppgraderinger: - M5 Frontfanger Rieger - M5 Bakfanger. Ukjent merke, men kjøpt av GS Bildeler. - M5 Bagasjeromslist/spoiler - M5 Tåkelykter - Svarte nyrer - Bakrutesenker Rieger - Angle Eyes lykter - Lyktesenker - Hvite blinklys (Bak og side blink) - Dobbel eksos ende potte - 19" Larzon Panamera felger 8,5" 235-35 framme og 9,5" 265-30 bak Innvendige oppgraderinger: - M girkule - M innstegslister - GS bildeler M matter - MOMO Sports Steering Wheel Jet Black - 1 DIN JVC CD spiller Tuning og opptimering: -m52b28 motor med m50 innsug og trimmet/chipet hjerne (ca230hk) - Shortshift - Green powerfilter - Spax Rsx 720 Høydejusterbart og hardhet justerbart senkesett - K-Sport Topplagere Selger nå min E39 som er en 96 modell 523i som er ombygget (ikke i vognkort) til m52b28 med m50 innsug og chipet hjerne. Noe som utgjør ca 220hk Bilen er i grei stand, men bilen er 17 år så er ikke prikkfri. Det er litt rust på skjermer og dører og bakluken bør byttes eller lakkere på ny (standard E39). Er litt små ting som bør gjøres uten om det så er det en fin bil. Bilen er utrolig kjekk og kjøre Har eid bilen i 5 år Selges grunnet overgang til Stasjonsvogn og pga daglig bruk av firmabil. Pris: 49 000,- Har endret litt i tektsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Ja må få bilder. Kan være inntressert i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Skal legge inn bilder i løpet av de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Bildene er fra sommer 2011, skal ta flere bilder fra dagens tilstand i løpet av helgen, innvendig og utvendig. Men vet dere sånn ca hvordan den ser ut Kan og nevne at det er "slark" i rattet, det er leddet i ratt stammen som er dårlig. Har ny del liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 har du et nr. jeg kan kontakte deg på? kan du legge ut bilder av rustskadene, motorrommet og innsiden av bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Interessert i innbytte mot 520 E39 og mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Skal legge ut bilder i helgen, da av alt rust også. Forhåpentlig vis får jeg også polert den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Rust førerdør Rust ved høyre bakskjerm Rust ved venstre bakhjul Kan nevne at jeg har fikset slarket i rattet så det er i orden. Men kan også nevne at det drypper litt vann fra ekspansjonstanken eller slangen under, eksjansonstanken er helt ny, så er mulig bare en pakning eller slangen under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Bilen gikk gjennom EU kontrollen i november i fjor med kun feil på begge bærearmer framme, de er byttet til nye. Ellers var det ikke noe på kontrollen. Er nesten ikke en ripe i sommerfelgene og lite brukte dekk Vinterfelgene er ikke noe show felger, men er 17" alu med nesten helt nye dekk, bare kjørt noen tusen km med dem. Det er lagt opp til sub i bagasjerommet og jeg har Dobbel 12" kicker med forsterker og kondensator som kan følges med, ved et tillegg i pris om ønskelig. De som er interessert i bilen kan nå meg her på bimmers, morten.skarpenes@lyse.net eller på tlf: 95 81 22 31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Ny pris: 49 000 Og det orginale rattet følges selvfølgelig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Send deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 om jeg hadde 45 000 så hadde jeg sett på den NÅ! heldig den som får denne. må vel ha min e36 første vinteren, men har så utrolig lyst på noe som ikke er behandlet som en lekebil fra brio av tidligere eiere... Heldig han som får denne ja virker veldig interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Gratulerer med salget av en vakker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå