Djwik Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Noen som vet om det finnes dab radio modul til e39 som evt kan erstatte bm24 og bm54 radio modul Evt om noen har prøvd u orginale dab mottakere Vil ha dab radio i bilen men vil beholde orginalt anlegg Har en bil med std. Business radio Og en annen bil med navi og Professional hifi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Har ikke sett noe som kan integreres med standard spiller, men en litt jallaløsning er denne: http://www.amobil.no/artikler/tiny-audi ... ter/115415 Usikker på om det finnes noe bedre akkurat nå til en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 har vert borti det jalla greiene som festes i frontruta og det skal jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Jeg er fornøyd bare jeg får kobla til telefonen på aux via en enhet jeg kobler på cd veksler, men det skal gjøres og først er det å fikse pixlene. Ikke lett med gamle biler med stusselige radioenheter. Får se om det blir å krype til korset og kjøpe en standardspiller fra pioneer med alt inkludert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Finnes dette, men i denne butikken i hvert fall bare fra biler nyere enn 2005 http://www.dynabel.no/Shop/Product/DAB- ... BM1/AK5045 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Jeg får se hva jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå